  • 1. Data: 2003-04-06 22:38:54
    Temat: czy to bezpieczne?
    Od: "green" <g...@N...gazeta.pl>

    Dostałem wlasnie KK i wniosek o przyznanie numeru PIN.
    Mam podac swoje dokladne dane, pelny numer karty
    i wybrany PIN i to wszystko odeslac w zamknietej kopercie pocztą.
    Czy to nie jest przypadkiem wodzenie losu na pokuszenie?

  • 2. Data: 2003-04-07 06:20:52
    Temat: Re: czy to bezpieczne?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Apr 2003 22:38:54 +0000 (UTC), "green"
    <g...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >i wybrany PIN i to wszystko odeslac w zamknietej kopercie pocztą.
    >Czy to nie jest przypadkiem wodzenie losu na pokuszenie?

    Jak zachcialo sie Dinersa to teraz sie stresuj, skoro drukarki do
    PIN-mailera nie masz w domu ;-)

    BP, NNMSP

    A powaznie - tak, to rzeczywiscie kuszenie losu. Ale jesli juz ta
    trzeba to zapakowalbym wniosek o PIN w sposob trudny do otwarcia bez
    zostawiania sladow (ale raczej w drugiej kopercie w srodku, zeby
    zewnatrz nie przyciagalo wzroku) i wyslalbym poleconym za
    potwierdzenem odbioru.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 3. Data: 2003-04-07 06:20:59
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "green" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > i wybrany PIN i to wszystko odeslac w zamknietej kopercie pocztą.
    > Czy to nie jest przypadkiem wodzenie losu na pokuszenie?

    A co to za dziwna intytucja się wygłupia.

  • 4. Data: 2003-04-07 09:06:56
    Od: " green" <g...@N...gazeta.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> napisał(a):

    > Jak zachcialo sie Dinersa to teraz sie stresuj, skoro drukarki do
    > PIN-mailera nie masz w domu ;-)

    To rzeczywiscie Diners =8-O
    Czy to ze zgadujesz w ciemno znaczy ze tylko Diners Club ma
    taki "extrawagancki" sposob na przyznawanie PINu?
    W dodatku nie przyslali firmowej koperty zwrotnej,
    co oznacza ze po drodze kazdy kto ma koperte w rece moze sobie
    zinwigilowac zawartosc i nastepnie zapakowac do nowej koperty
    i puscic przesylke dalej, a jakis czas pozniej ...
    hulaj dusza - piekla nie ma!

    > BP, NNMSP
    Wierze ;)
> [...]
    > zostawiania sladow (ale raczej w drugiej kopercie w srodku, zeby
    > zewnatrz nie przyciagalo wzroku) &#8230;
    Wzrok i tak przyciagnie, bo adresu ukryc sie nie da :(

  • 5. Data: 2003-04-07 09:14:55
    Od: " green" <g...@N...gazeta.pl>

> [...]

    zinwigilowac zawartosc i nastepnie zapakowac do nowej koperty
    i puscic przesylke dalej, a jakis czas pozniej ...

    Wierze ;)

  • 6. Data: 2003-04-07 18:11:55
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > zinwigilowac zawartosc i nastepnie zapakowac do nowej koperty
    > i puscic przesylke dalej, a jakis czas pozniej ...
    Faktycznie, to extra sposób
    na "udostępnienie limitu kredytowego"
    zwłaszcza, że na ile pamiętam,
    to dla karty DC dolny limit zaczyna się
    od 15.000zł a ubezpieczenie nie obejmuje transakcji z użyciem PINu

    > Wierze ;)
    > Wzrok i tak przyciagnie, bo adresu ukryc sie nie da :(
    Można jeszcze osobiście skoczyć do Warszawy ;)))

  • 7. Data: 2003-04-07 23:18:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 7 Apr 2003 09:06:56 +0000 (UTC), " green"
    <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    >To rzeczywiscie Diners =8-O
    >Czy to ze zgadujesz w ciemno znaczy ze tylko Diners Club ma
    >taki "extrawagancki" sposob na przyznawanie PINu?

    Chyba tak.