  • 1. Data: 2008-10-25 21:56:58
    Temat: KK Multi - samoczynna deaktywacja ubezpieczen
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przegladam wlasnie podglad do swojej VG w Multi i widze, ze wszystkie
    ubezpieczenia w tym darmowy pakiet "Bezpieczna Visa Credit" zostaly
    wylaczone. Jak latwo sie domyslic ja nic nie wylaczalem. Czy to "zaleta"
    tego, ze karta od miesiaca jest chipowo/pinowa czy tez znowu w Multi cos
    sie zrobilo "samo" ?

    Moze ktos sprawdzic na swojej karcie ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-10-25 22:05:48
    Temat: Re: KK Multi - samoczynna deaktywacja ubezpieczen
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-25, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > wylaczone. Jak latwo sie domyslic ja nic nie wylaczalem. Czy to "zaleta"
    > tego, ze karta od miesiaca jest chipowo/pinowa czy tez znowu w Multi cos

    Też mam wyłączone (Gold i Aquarius).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-10-26 06:51:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Też mam wyłączone (Gold i Aquarius).

    Jestem pewien, ze jeszcze niedawno bylo to aktywne. Ciekwe dlaczego
    wylaczyli, skoro jest to bezplatne ? Czyzby faktycznie zaleta chip/pinu
    ? Jesli tak to chyba pozostanie zamkniecie KK w Multi (skoro bank boi
    sie dac ubezpieczenia do karty autoryzowanej pin'em to cos w tym musi byc).

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-10-26 07:40:49
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 26 Oct 2008 07:51:12 +0100, Mithos napisał(a):

> [...]
    > ? Jesli tak to chyba pozostanie zamkniecie KK w Multi (skoro bank boi
    > sie dac ubezpieczenia do karty autoryzowanej pin'em to cos w tym musi

    A wypowiedzieli Wam warunki umowy w tej części? Bo jeśli nie, to nie jest
    takie proste.
    Jakaś infolinia nic nie mówi? A Twój konsierż nie tłumaczy się? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-10-26 08:44:10
    Od: "crc_error" <n...@n...null>

> [...]
    > wylaczone. Jak latwo sie domyslic ja nic nie wylaczalem. Czy to "zaleta"
    > tego, ze karta od miesiaca jest chipowo/pinowa czy tez znowu w Multi cos

    Potwierdzam, u mnie tez figuruje jako wylaczone (od niedawna).

    Pozdrawiam,
    crc

  • 6. Data: 2008-10-26 09:07:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-26, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > ? Jesli tak to chyba pozostanie zamkniecie KK w Multi (skoro bank boi
    > sie dac ubezpieczenia do karty autoryzowanej pin'em to cos w tym musi byc).

    Raczej coś im się rypło w systemie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2008-10-26 09:08:09
    Od: "Marek" <m_t@g_a.pl>

    > ? Jesli tak to chyba pozostanie zamkniecie KK w Multi (skoro bank boi sie
    > dac ubezpieczenia do karty autoryzowanej pin'em to cos w tym musi byc).

    tak, tak w gole pownienes walnac foch i przejsc z banku na skarpetę

    --
    pozdr
    Marek

  • 8. Data: 2008-10-26 13:29:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    macie rację, kojarzę, że miałem na spisie jakieś TAK, a teraz:

    Pakiet Bezpieczna Visa Credit NIE
    Gwarancja Spłaty Kredytu NIE
    Pakiet usług dodatkowych NIE

    ps