  • 11. Data: 2008-10-26 16:20:16
    Temat: Re: KK Multi - samoczynna deaktywacja ubezpieczen
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > A wypowiedzieli Wam warunki umowy w tej części? Bo jeśli nie, to nie jest
    > takie proste.

    Nic takiego nie mialo miejsca

    > Jakaś infolinia nic nie mówi? A Twój konsierż nie tłumaczy się? ;-)

    Nie dzwonilem w niedziele, bo i tak sie nic nie dowiem. Jutro bede sie
    kontaktowal.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-10-26 19:23:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Darmowe.

    ktoś próbował na powrót to włączyć?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-10-28 12:38:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-25, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Przegladam wlasnie podglad do swojej VG w Multi i widze, ze wszystkie
    > ubezpieczenia w tym darmowy pakiet "Bezpieczna Visa Credit" zostaly
    > wylaczone. Jak latwo sie domyslic ja nic nie wylaczalem. Czy to "zaleta"
    > tego, ze karta od miesiaca jest chipowo/pinowa czy tez znowu w Multi cos
    > sie zrobilo "samo" ?

    Że wrócę do tematu. Według słów AqLinki - te darmowe ubezpieczenie
    jest cały czas aktywne, po prostu system już tego konketnego
    ubezpieczenie nie raportuje do klienta i wszyscy tam mają
    "Nie".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl