  • 11. Data: 2004-01-16 18:26:35
    Temat: Re: KK Mastercard - w jakim banku?
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Wojciech Czaplinski wrote:

    > Jakie banki wydają KK Mastercard bez opowiązku posiadania konta osobistego?

    Lukas - KK MasterCard Onet.pl

    Marek

  • 12. Data: 2004-01-16 19:23:07
    Od: Piotrek <m...@w...pl>

    Użytkownik SebCz napisał:

    > Mnie to nie dotknelo - bez zbednych formalnosci wlasnie wyrobilem KK
    > Visa - ma mniejsze oprocentowanie od mojej poprzedniej.

    A jak dlugo czekales? Dzis mi mija dwa tygodnie od kiedy zlozylem
    wniosek i cisza...

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 13. Data: 2004-01-16 19:38:37
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > A jak dlugo czekales? Dzis mi mija dwa tygodnie od kiedy zlozylem
    > wniosek i cisza...

    Odzew na sam wniosek był następnego roboczego dnia. Dzień później był
    telefon już z oddzialu i konkretne ustalenia (jakie dokumenty itd),
    odesłałem całość i po jakichś 2 tygodniach chyba karta już była zrobiona.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 14. Data: 2004-01-17 00:38:01
    Od: "Leon" <b...@b...pl>

    > Mnie to nie dotknelo - bez zbednych formalnosci wlasnie wyrobilem KK Visa
    > - ma mniejsze oprocentowanie od mojej poprzedniej.
    > --
    Vise Nova moze??? Wlasnie na nia czekam. Mam pytanie dotyczace splaty tej
    karty. Wiem ze co miesiac przychodza wyciagi. Nie znam jeszcze dokladnie
    szczegolow. Ale czy mozesz mi powiedziec jak wyglada splata zalozmy, ze
    skorzystam z karty w mies. styczniu. rozliczenie przyjdzie na poczatku
    lutego (tak uzgadnialem termin rozliczenia). I teraz tak mam jakas tam
    minimalna kwote do splaty lub calosc. Rozumiem ze moge zaplacic wiecej np.
    polowe zadluzenie i teraz pytanie. Kiedy odnowi sie limit na karcie? Tzn.
    ile trwa ksiegowanie scrodkow (tzn. wypuszcze je przelewem ze swojego banku)
    i ile mam czekac na odnowienie salda?

    Pozdr,
    Leo

  • 15. Data: 2004-01-17 08:00:37
    Od: SebCz <n...@a...pl>

> [...]
    > polowe zadluzenie i teraz pytanie. Kiedy odnowi sie limit na karcie? Tzn.
    > ile trwa ksiegowanie scrodkow (tzn. wypuszcze je przelewem ze swojego

    Tego jeszcze nie zdążyłem przerobić, ale przypuszczam, że tak jak na
    innych najczesciej. Rachunek karty to po prostu rachunek, więc jak
    pieniążki dojdą danego dnia (załóżmy wyślesz przelew rano), to tego samego
    dnia są na koncie karty. A limit zmniejszy się najpóźniej następnego dnia,
    lub tego samego, to już specyfika danej karty, z tego co wiem i czytałem
    na grupie. Ale nie później raczej niż właśnie następnego dnia.
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 16. Data: 2004-01-18 22:52:33
    Od: "Mentos" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Czaplinski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bu8tun$hsn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jakie banki wydają KK Mastercard bez opowiązku posiadania konta
    osobistego?

    Lukas KK Onet.pl

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    mentos(at)gazeta.pl

  • 17. Data: 2004-01-19 13:25:19
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Na pewno Citibank i PKOBP. Chyba takze Pekao i BPH...

    Tyle, że MC kredytowa z Pekao jest bez GP...

    Przemek