  • 11. Data: 2003-04-16 12:47:00
    Temat: Re: KK MC BPHPBK I PKO BP
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto K <krzysp10@nospam_usun.wp.pl> oznajmil(a):
    > opłata 2zł/miesiąc - lub 0 zł jeśli co najmniej 4 transakcje
    > bezgotówkowe kartą w miesiącu.
    to info dotyczy pakietu dla VE albo Maestro...
    do końca czerwsa 2 transakcje wystarczą...
    poza tym operacje bezgotówkowe wykonane wzystkimi kartami
    wydanymi na tego samego użytkownika sumują się do tych
    "obowiązkowych"
    G.

  • 12. Data: 2003-04-16 12:51:57
    Od: t...@w...pl

    > opłata 2zł/miesiąc - lub 0 zł jeśli co najmniej 4 transakcje
    > bezgotówkowe kartą w miesiącu.
    >
    > K.
    >
    > PS. Informacja mierna - najwięcej można się dowiedzieć z TOiP

    Informacja rzeczywiście mierna, na infolinii z 5 minut wisiałem na słuchawce i
    słuchałem ciszy zanim odpowiedzieli na proste pytanie.

    Czy w zwykłym użytkowaniu ta karta dobrze się spisuje?

    Tom

  • 13. Data: 2003-04-16 13:14:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> writes:

    > doliczają za obligatoryjne ubezpieczenie 0,06% od kwoty w dniu
    > rozliczenia.

    A propos - czy splacenie kredytu awansem przed dniem rozliczenia
    spowoduje, ze tego ubezpieczenia nie policza?

    MJ

  • 14. Data: 2003-04-16 13:23:46
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > A propos - czy splacenie kredytu awansem przed dniem rozliczenia
    > spowoduje, ze tego ubezpieczenia nie policza?

    Załóżmy, że ma Pan dzień rozliczeniowy piątego, więc musi Pan spłacić około
    27. Tak więc nie wiem czy opłaci się to spłacać 4 dla tych 0,06%.

  • 15. Data: 2003-04-16 14:40:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> writes:

    > Załóżmy, że ma Pan dzień rozliczeniowy piątego, więc musi Pan
    > spłacić około 27. Tak więc nie wiem czy opłaci się to spłacać 4 dla
    > tych 0,06%.

    360/23*0.06=0.94% w skali rocznej. Jesli trzymam te pieniadze na
    rachunku biezacym, jest duza szansa, ze odestki beda mniejsze (RORy
    juz w maja oprocentowanie rzedu 0.5% albo zgola zero). Zatem owszem,
    oplaca sie.

    Z drugiej strony - jesli ktos splaca ten kredyt dochodami uzyskanymi
    pomiedzy 4 a 27 i 4 po prostu tych pieniedzy na koncie nie ma, to
    oczywiscie nie oplaca sie brac innego kredytu tylko po to, zeby ten
    splecic przed tym 4...

    MJ

  • 16. Data: 2003-04-17 07:58:55
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    > pomiedzy 4 a 27 i 4 po prostu tych pieniedzy na koncie nie ma, to
    > oczywiscie nie oplaca sie brac innego kredytu tylko po to, zeby ten

    Ja mam dzień rozliczeniowy 29, ale można ustalić indywidualnie, niestety
    biorą za to chyba 10 zł.