  • 1. Data: 2003-07-04 16:09:18
    Temat: KK Lukasa za 50 % w wakacje
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.lukas.pl/promo_visa_minus50.asp
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-07-04 18:25:39
    Temat: Re: KK Lukasa za 50 % w wakacje
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be48vg$ba6$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:
    > http://www.lukas.pl/promo_visa_minus50.asp

    Leee... a wlasnie potracili mi 57 + 47 (dodatkowa) zlotych za wznowienie. A
    trzeba bylo zrezygnowac i zamowic nowa!

    Przy okazji taka ciekawostka: oplaty za wznowienie glownej i dodatkowej
    karty byly pobrane w roznych okresach i sa nawet na roznych wyciagach
    miesiecznych, mimo ze zamawiane byly razem przy skladaniu wniosku ponad 2
    lata temu. Najpierw oplata za dodatkowa (wysylka poczta byla), potem za
    glowna.

    No i od poniedzialku to chyba niby mamy juz miec podglad KK Lukasa w necie -
    zobaczymy, jak to bedzie w praktyce.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-04 18:34:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Leee... a wlasnie potracili mi 57 + 47 (dodatkowa) zlotych za
    > wznowienie. A trzeba bylo zrezygnowac i zamowic nowa!

    Ano trzeba było - a tak Lukas jest do przodu. Ja już "zabuliłam" za rybę -
    na osłodę mam dłuższy GP i euro w rozliczeniach ;-)

    > No i od poniedzialku to chyba niby mamy juz miec podglad KK Lukasa w
    > necie - zobaczymy, jak to bedzie w praktyce.

    Jak to będzie taki opis, jak w historii konta to marniutko.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-07-04 19:11:44
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > No i od poniedzialku to chyba niby mamy juz miec podglad KK Lukasa w
    necie -
    > zobaczymy, jak to bedzie w praktyce.

    Doprawdy będzie podgląd w necie dla VC ?
    Wiesz coś wiecej ?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 5. Data: 2003-07-04 19:12:48
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be4hfu$1k5$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Ano trzeba było - a tak Lukas jest do przodu. Ja już "zabuliłam" za
    > rybę - na osłodę mam dłuższy GP i euro w rozliczeniach ;-)

    Ja tez mam euro, ale na tej "innej" KK Lukasa. A GP efektywnie mam jeszcze
    dluzszy, bo mam 2 KK z dylatacja okresu rozliczeniowego, tylko musze
    pamietac, ktora kiedy placic.

    > Jak to będzie taki opis, jak w historii konta to marniutko.

    Mnie osobiscie nie bedzie to przeszkadzac. Brak szczegolow w historii
    najbardziej dotkliwy jest w opisie operacji przychodzacych (zwlaszcza brak
    danych odbiorcy), a w podgladzie KK po kwotach sie nawet czlowiek
    zorientuje, chyba ze robi po 5 transakcji dziennie - glownie chodzi chyba o
    to, zeby w razie czego wylapac nieuprawnione transakcje.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-07-04 19:14:48
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be4jhu$oi6$...@a...news.tpi.pl,
    valet <v...@w...pl>:

    > Doprawdy będzie podgląd w necie dla VC ?
    > Wiesz coś wiecej ?

    No tak zapowiadaja - bylo tu na grupie. Maja wprowadzic wraz z podgladem KK
    MC w necie, co jest ogloszone oficjalnie. Ja mam juz KK MC, ale w necie jej
    nie widze, wiec przypuszczam, ze w poniedzialek bedzie podglad obu rodzajow
    KK.

    Aha, pytalem w oddziale ok. 2 tyg. temu, to mi mowili, ze podglad jest w
    fazie testow.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-07-04 19:20:48
    Od: "Hris" <k...@p...pl>

    > http://www.lukas.pl/promo_visa_minus50.asp

    a ja wlasnie dostalem koliberka Multi ze zdjeciem za minus 100% czyli 0zl
    Tylko dziwne ze sie tym nigdzie nie chwala

    I oczywiscie wszystkie operacje od razu sa widoczne w necie w odroznieniu od
    lukasa

    Pzdr
    Hris

  • 8. Data: 2003-07-04 19:29:21
    Od: "valet" <v...@w...pl>

> [...]
    rodzajow
    > KK.
    >
    > Aha, pytalem w oddziale ok. 2 tyg. temu, to mi mowili, ze podglad jest w

    O podglądzie KK MC czytałem, ciekawi mnie natomiast kwestia VC. Pytałem
    dzisiaj w oddziale i powiedziano mi, że "w centrali rozważają to", ale
    konkretnego terminu wprowadzenia nie znają.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 9. Data: 2003-07-04 20:47:13
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Robert napisal(a):

    > Leee... a wlasnie potracili mi 57 + 47 (dodatkowa) zlotych za
    > wznowienie. A trzeba bylo zrezygnowac i zamowic nowa!

    a ja zrezygnowałem, zamówiłem w mbanku i się zaczęło:
    - na www wypełniłem wniosek (pod koniec maja), ale wpisałem że mam kartę (bo
    miałem jeszcze wtedy Lukasa do konca czerwca) i nieopatrznie zaznaczyłem
    przeniesienie karty
    - zadzwonił do mnie agent, żebym przyniósł zaświadczenie o zarobkach i o
    rezygnacji ze starej karty
    - ponieważ zrezygnowałem z LB telefonicznie to nic nie dostałem i
    stwierdziłem, że musi im wystarczyć moje słowo harcerza :))
    - dałem im tylko zaświadczenie o zarobkach i pisemne oświadczenie, że mam KK
    LB do 30 czerwca
    - okazało się, że moje oświadczenie nie wystarczy, aby System uznał, że nie
    mam już karty w lukasie
    - wycofałem wniosek na prośbę agenta, i złożyłem nowy, niejako na drugą
    kartę obok LB
    - agent wprowadził wniosek za wcześnie, kiedy jeszcze System widział stary
    wniosek więc nowy został odrzucony
    - jeszcze raz wycofałem i złożyłem wniosek
    - został odrzucony bo minęło 30 dni od daty wystawienia zaśw. o zarobkach
    :))
    - agent dzwoni do mnie, żebym wyrobił sobie nowe zaśw. w kadrach, skoro już
    tyle razem przeszliśmy od połowy maja :))))

    I teraz mam dylemat - co robić ??? (chciałem KK mB VE bo tania, a jak
    starałem się udowodnić w moich dysputach z Krabem na początku maja : przy
    wydatkach rzędu 1000 zł/ mies. nie opłaca się płacić za kartę kwoty ok. 60zł
    rocznie

    - wrócić do lukasa (może nie będą chcieli zaświadczenia i załatwię to "na
    gębę" - za 50% uważam że jest sens
    - wchodzić w mBank - ta najtańsza złota rybka podobno nie działa za
    granicą??
    - są jakieś inne promocje? - wypełniłem wniosek na PBHBPK ale nikt nie
    zadzwonił od prawie tygodnia :((

    Wychodzę z założenia - jeżeli już jadę na drugi koniec miasta po
    zaświadczenie, to chcę za to mieć tanią i dobrą KK.
    Poradźcie :)))

    --
    Zbig

  • 10. Data: 2003-07-04 20:53:59
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be4p7s$jku$...@n...news.tpi.pl,
    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl>:

    > - wrócić do lukasa (może nie będą chcieli zaświadczenia i załatwię to
    > "na gębę" - za 50% uważam że jest sens

    Jesli masz tam ROR, to nie beda chcieli. Tylko nie wiem, czy przyznaja Ci,
    skoro niedawno zrezygnowales ...

    > - wchodzić w mBank - ta najtańsza złota rybka podobno nie działa za
    > granicą??

    Dziala za granica, ale musi tam byc :) Nie dziala na transakcje MOTOIO
    (zdalne), oraz na recznych maszynkach (imprinterach, zelazkach jest plaska).

    > Wychodzę z założenia - jeżeli już jadę na drugi koniec miasta po
    > zaświadczenie, to chcę za to mieć tanią i dobrą KK.
    > Poradźcie :)))

    A gdzie jedziesz za granice? Bo jak w strefe Euro, to mBank (ale ryzyko,
    mozesz nie dostac) albo np. KK MC Lukasa, jak juz masz doswiadczenie z
    Lukasem, albo multi - mozna pod zastaw lokaty. A jak wolisz strefe dolarowa,
    to uderz po Vise Lukasa znowu.

    --
    Robert