    From: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Lukasa za 50 % w wakacje
    Date: Fri, 4 Jul 2003 22:47:13 +0200

    Robert napisal(a):

    > Leee... a wlasnie potracili mi 57 + 47 (dodatkowa) zlotych za
    > wznowienie. A trzeba bylo zrezygnowac i zamowic nowa!

    a ja zrezygnowałem, zamówiłem w mbanku i się zaczęło:
    - na www wypełniłem wniosek (pod koniec maja), ale wpisałem że mam kartę (bo
    miałem jeszcze wtedy Lukasa do konca czerwca) i nieopatrznie zaznaczyłem
    przeniesienie karty
    - zadzwonił do mnie agent, żebym przyniósł zaświadczenie o zarobkach i o
    rezygnacji ze starej karty
    - ponieważ zrezygnowałem z LB telefonicznie to nic nie dostałem i
    stwierdziłem, że musi im wystarczyć moje słowo harcerza :))
    - dałem im tylko zaświadczenie o zarobkach i pisemne oświadczenie, że mam KK
    LB do 30 czerwca
    - okazało się, że moje oświadczenie nie wystarczy, aby System uznał, że nie
    mam już karty w lukasie
    - wycofałem wniosek na prośbę agenta, i złożyłem nowy, niejako na drugą
    kartę obok LB
    - agent wprowadził wniosek za wcześnie, kiedy jeszcze System widział stary
    wniosek więc nowy został odrzucony
    - jeszcze raz wycofałem i złożyłem wniosek
    - został odrzucony bo minęło 30 dni od daty wystawienia zaśw. o zarobkach
    :))
    - agent dzwoni do mnie, żebym wyrobił sobie nowe zaśw. w kadrach, skoro już
    tyle razem przeszliśmy od połowy maja :))))

    I teraz mam dylemat - co robić ??? (chciałem KK mB VE bo tania, a jak
    starałem się udowodnić w moich dysputach z Krabem na początku maja : przy
    wydatkach rzędu 1000 zł/ mies. nie opłaca się płacić za kartę kwoty ok. 60zł
    rocznie

    - wrócić do lukasa (może nie będą chcieli zaświadczenia i załatwię to "na
    gębę" - za 50% uważam że jest sens
    - wchodzić w mBank - ta najtańsza złota rybka podobno nie działa za
    granicą??
    - są jakieś inne promocje? - wypełniłem wniosek na PBHBPK ale nikt nie
    zadzwonił od prawie tygodnia :((

    Wychodzę z założenia - jeżeli już jadę na drugi koniec miasta po
    zaświadczenie, to chcę za to mieć tanią i dobrą KK.
    Poradźcie :)))

    --
    Zbig