  • 1. Data: 2003-07-04 15:57:43
    Temat: Kto prowadzi bankowa obsluge panstwa?
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@nospam_wp.pl>

    Czesc
    Mam pytanko do bankowców jak w temacie.

    a). Bank Gospodarki Krajowej
    b). Banki komercyjne w oparciu o umowy
    c). NBP

    potrzebne do egzaminu.
    pozdrawiam
    JK

  • 2. Data: 2003-07-04 16:02:45
    Temat: Re: Kto prowadzi bankowa obsluge panstwa?
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@nospam_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:be480r$2sp1$1@localhost.my.domain...
    > Czesc
    > Mam pytanko do bankowców jak w temacie.
    >
    > a). Bank Gospodarki Krajowej
    > b). Banki komercyjne w oparciu o umowy
    > c). NBP
    >
    > potrzebne do egzaminu.
    > pozdrawiam
    > JK

    Wydaje mi sie ze jeszcze NBP, chociaz czytalem gdzies , ze przymiezaja sie
    do przejscia na BGK.

    Pozdr. Michal

  • 3. Data: 2003-07-04 21:39:25
    Od: Piotr Rogacki <adres@jest_w.stopce.pl>

    On Fri, 4 Jul 2003 17:57:43 +0200, "Jarek Krochmalski"
    <jkrochmalski@nospam_wp.pl> wrote:

    >c). NBP

    Centralny bank państwa - Narodowy Bank Polski prowadzi obsługę bankową
    budżetu państwa, prowadzi rachunki bankowe rządu i centralnych
    instytucji państwowych, państwowych funduszy celowych i państwowych
    jednostek budżetowych oraz realizuje ich zlecenia płatnicze.

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr Rogacki, progacki[maupa]wi.ps.pl
    Załóż konto w mBanku bez opłat i prowizji!!