  • 1. Data: 2002-10-21 07:46:52
    Temat: Inteligo-ile rachunkow dla firm
    Od: "Anetta" <a...@g...pl>

    Witam

    Czy ktos ma dane, ile jest otwartych rachunkow firmowych w Inteligo?
    Szukalam w prasie - ale chyba slabo :(( Znalazlam tylko informacje o
    rachunkach dla klientow indywidualnych.
    Dodam, ze zwrocilam sie z tym pytaniem przez e-mail do mBanku i dzis
    dostalam odpowiedz od rzecznika prasowego.
    A Inteligo mnie olalo :((

    Pozdrawiam
    Anetta

  • 2. Data: 2002-10-21 08:12:51
    Temat: Re: Inteligo-ile rachunkow dla firm
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dodam, ze zwrocilam sie z tym pytaniem przez e-mail do mBanku i dzis
    > dostalam odpowiedz od rzecznika prasowego.
    > A Inteligo mnie olalo :((

    A tak, Szymon Midera z mBanku jest bardzo OK :)
    Co do Intelgo - to nawet nie wiadomo do kogo pisac - pomimo tego, ze maja
    realtywnie dosc pokazny zespol PR.

  • 3. Data: 2002-10-21 10:44:14
    Od: "Glenn" <g...@N...gazeta.pl>

    > Co do Intelgo - to nawet nie wiadomo do kogo pisac - pomimo tego, ze maja
    > realtywnie dosc pokazny zespol PR.

    Jak to do kogo pisać? Do rzecznika PKO BP ;-))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2002-10-21 11:06:14
    Od: "Glenn" <g...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2002-10-21 11:48:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jak to do kogo pisać? Do rzecznika PKO BP ;-))))))

    khem, khem - do Lukasa i PKO BP - za diabla nie moge wynalezc? :) Moze mnie
    ktos poratowac??? :)
    Przynajmniej jak wyglada stosowany wzor mail w tych bankjach :)

  • 6. Data: 2002-10-21 12:08:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ap0pbk$345$1@news.onet.pl...

    > khem, khem - do Lukasa i PKO BP - za diabla nie moge wynalezc? :) Moze
    mnie
    > ktos poratowac??? :)
    > Przynajmniej jak wyglada stosowany wzor mail w tych bankjach :)

    http://www.lukas.pl/kontakt_rzecznik.asp

    O tym mówisz?

    A co do inteligo, to może spytać o kontakt z rzecznikiem prasowym na
    i...@i...pl / 0801121121 / 0800121121 ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2002-10-21 13:56:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > http://www.lukas.pl/kontakt_rzecznik.asp
    >
    > O tym mówisz?

    Albom slepy, albo to niedawno wprowadzili :)

  • 8. Data: 2002-10-21 17:20:50
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ap10t2$pi2$1@news.onet.pl...

    > Albom slepy, albo to niedawno wprowadzili :)

    A ja to widziałem już daaawno. :-)

    kontakt->rzecznik prasowy. Prościej się nie da. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782