  • 11. Data: 2020-10-30 09:57:03
    Temat: Re: KK DC ktoś ma?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 29 października 2020 23:17:48 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > Zbyt kosztowna... Citi daje 3hpln...

    Ale musisz znaleźć PESELa (nie ma to jak odpowiednie określanie ludzi ;) który może
    wziąć udział w jakiejś innej promocji...

  • 12. Data: 2020-10-30 10:01:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 29 października 2020 22:08:16 UTC+1 użytkownik Dominik 'Rathann'
    Mierzejewski napisał:
    > Date: Wed, 28 Oct 2020 21:03:38
    > From: Robert_DF
    > [...]
    >
    > Co to jest "DC"?
    >
    > Chyba przydałoby się jakieś grupowe FAQ ze słowniczkiem często używanych
    > skrótów. ;)

    Ten skrót nie był tutaj często używany (chyba że jako default city), bo diners club
    do tej pory było w PL niszą na maxa.
    Teraz urealnili ofertę - zapewne dlatego, że zlikwidowali polski oddział łącząc go z
    czeskim (czy też ze słowackim, albo wszystkie te 3 razem, ale chyba decyzyjność
    przeniosła się poza PL), więc jest szansa na coś więcej.

    Anegdotyczne - lub signum temporis - było to, że kredytówki DC zaczął po dojściu pis
    do władzy wydawać podkarpacki bank spółdzielczy (w Rzeszowie, jakby kto miał
    wątpliwości). Kredytówki dla nowej władzuchny rozbijającej się (z rodzinkami) po
    kraju samolotami. Bank już upadł. Pokłosiem są chyba te kredytówki DC wydawane przez
    BPS (albo tylko nie wiem, czy przez sam bank zrzeszający czy przez zrzeszenie, czy
    przez zrzeszone spółdzielnie.

  • 13. Data: 2020-10-30 10:29:21
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    BPS (albo tylko nie wiem, czy przez sam bank zrzeszający czy przez zrzeszenie, czy

    czyli kredytówki DC były (są?) też wydawane przez banki, bo ja
    wnioskowałem bezpośrednio i czekam aż mi ten plastyk prześlą

    a wiesz może jak to wygląda od strony akceptantów?
    VISA i MC mają wszyscy, żeby mieć AmEx trzeba podpisać specjalną umowę
    (niewielu ma bo interchange znacznie wyższy niż dla tych dwóch), a jak
    to jest z DC? bardziej jak Visa/MC czy AmEx?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 14. Data: 2020-11-12 18:40:47
    Od: Lukasz <l...@g...com>

    czwartek, 29 października 2020 o 21:20:43 UTC+1 Robert_DF napisał(a):

    > to ważne info, masz DC? jesteś pewien?
> [...]

    Tak, mam. Informacja od sprzedawcy Dinersa z którym załatwiałem kartę. Za jakiś czas
    będę sprawdzał raport w BIK to mogę dać znać.

  • 15. Data: 2020-11-12 19:46:41
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 12.11.2020 o 18:40, Lukasz pisze:

    > Tak, mam. Informacja od sprzedawcy Dinersa z którym załatwiałem kartę. Za jakiś
    czas będę sprawdzał raport w BIK to mogę dać znać.

    koniecznie daj znać, sam na tę kartę czekam, wolałbym aby jej w BIK nie
    było (spora zaleta)

    ps
    mnie przedstawiciel DC zapewniał, że można nią revoluta doładować - to
    bzdura

  • 16. Data: 2020-12-14 10:46:25
    Od: Lukasz <l...@g...com>

    czwartek, 12 listopada 2020 o 19:46:57 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
> [...]
    > było (spora zaleta)
    >
    > ps
    > mnie przedstawiciel DC zapewniał, że można nią revoluta doładować - to

    Spieszę z aktualizacją. W raporcie BIK nie ma po niej śladu, co więcej, nie ma nawet
    zapytania kredytowego, jest jedynie zapytanie do Info Monitor BIG z dnia składania
    wniosku o kk.