  • 1. Data: 2003-08-01 14:16:33
    Temat: KK BPH - brak możliwości automatycznej spłaty
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    Posiadając KK w BPH i jednocześnie ROR nie ma podobno możliwości ustawienia
    automatycznej spłaty, czy to kwoty minimalnej czy też całości zadłużenia w
    wymaganym dniu. Pani z oddziału uważa to za normalne. Ktoś może to
    potwierdzić ?
    Wg mojej wiedzy Citi i mBank mają taką funkcjonlaność. A jak pozostałe banki
    ?

    ps. jako rozwiązanie zaproponowała podanie jako adresu oddziału dla wyciągów
    i ustalenie zlecenia stałego (płatne chyba 3PLN/ m-c !!!).

  • 2. Data: 2003-08-01 14:27:04
    Temat: Re: KK BPH - brak możliwości automatycznej spłaty
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Wojtek napisał:

> [...]
    > potwierdzić ?
    > Wg mojej wiedzy Citi i mBank mają taką funkcjonlaność. A jak pozostałe banki

    Lukas tez nie ma, ale mozna zlecic przelew z data przyszla np w mBanku
    (albo w samym Lukasie). Trzeba tylko znalezc czas na zdefiniowanie
    przelewu miedzy otrzymaniem wyciagu a data splaty.

    Miko

  • 3. Data: 2003-08-01 15:18:10
    Od: "SC" <o...@s...com.pl>

    I własnie dlatego (miedzy innymi) zrezygnowałem z usług BPH.
    Stwierdzili, że nie moge automatycznie spłacać zadłuzenia na KK.
    Chodzi zapewne o to aby gdy sie pomylisz, zapomnisz, wyjedziesz, cos ci sie
    stanie itp. naliczyć ci wieksze odsetki.
    Mówili, że nie ma takich mozliwości w ich programie komputerowym. Ha ha..
    MB

  • 4. Data: 2003-08-01 15:46:17
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Wojtek pisze:

    > Posiadając KK w BPH i jednocześnie ROR nie ma podobno możliwości ustawienia
    > automatycznej spłaty, czy to kwoty minimalnej czy też całości zadłużenia w
    > wymaganym dniu.
    A zleceniem stałym nie da się tego zrobić? Ile ono tam kosztuje?
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 5. Data: 2003-08-01 16:07:30
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    bo de facto jest to chyba ograniczenie ich systemu do rozliczania kart, nie
    będącego integralną częścią profila,
    może ktoś wie ?
    w.

  • 6. Data: 2003-08-01 16:09:43
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    tak jak pisałem, da radę, ale tylko jeżeli wyciągi będę przesyłane na adresu
    oddziału i płatne chyba 3PLN/ m-c !!!

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    me.or.workplace.pl...

  • 7. Data: 2003-08-01 16:26:10
    Od: "SC" <o...@s...com.pl>

    Piszę Ha ha... bowiem dla mnie tłumaczenie, że program tego nie umozliwia
    jest pokrętne.
    Jezeli nie umozliwia a jest taka potrzeba bo klienci o to pytają to się
    zmienia program i już umożliwia.
    No chyba , że się nie chce. I tak jest w tym wypadku.
    Jest przecież logiczne , że kazdy klient chce mieć jak najmniej pracy,
    nerwów i chce zyc bzstresowo i wygodnie. Automatyczna spłata KK by mu w tym
    pomogła.
    SC

  • 8. Data: 2003-08-02 08:13:59
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    > Posiadając KK w BPH i jednocześnie ROR nie ma podobno możliwości ustawienia
    > automatycznej spłaty, czy to kwoty minimalnej czy też całości zadłużenia w
    > wymaganym dniu. Pani z oddziału uważa to za normalne.

    Tak samo jest w ING.
    Pozdrawi

  • 9. Data: 2003-08-02 10:22:49
    Od: "" <n...@o...pl>

> [...]
    >
    > ps. jako rozwiązanie zaproponowała podanie jako adresu oddziału dla wyciągów
    > i ustalenie zlecenia stałego (płatne chyba 3PLN/ m-c !!!).

    Witam,

    Ja również posiadam KK w BPHPBK i spłaty zadłużenia dokonuję za pomocą
    bankowości internetowej. Po zakończeniu cyklu rozliczeniowego pojawia się tam
    informacja na temat zdefiniowanego rachunku KK z opcją wyboru spłaty salda
    całkowitego bądź kwoty minimalnej. Wybieram, klikam i mam spokój.

    pozdrawiam
    marcin

  • 10. Data: 2003-08-02 15:34:57
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > się tam informacja na temat zdefiniowanego rachunku KK z opcją wyboru
    > spłaty salda całkowitego bądź kwoty minimalnej. Wybieram, klikam i
    spłacam kredyt karty mocno przed terminem.
    Niestety. korzystając z tej opcji nie da się ustawić daty spłaty. Spłata
    następuje natychmiast.
    To jest złe rozwiązanie. Wolałbym, żeby spłata następowała w terminie
    spłaty.
    Na tym w końcu polega atrakcyjność kart kredytowych.

    MichalL