    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [KK]Alior - zmiana podejścia banku ?
    Date: Thu, 28 May 2009 18:15:12 +0200

    Jak wiadomo bank ogłosił konkurs i oferuje darmowe 100 PLN + obniżone
    oprocentowanie (to akurat nic ciekawego, bo nadal jest wysokie).

    Dzisiaj odwiedziłem placówkę z zamiarem porozmawiania o ww. produkcie.

    To co wynegocjowałem do wrobienia nowej KK na podstawie jedynie
    zaświadczeniem o zarobkach. Żadne wydruki czy 6 miesięczna historia nie
    będę potrzebne. Telefon do kadr też można pominąć, bo jedyne co bank
    chce sprawdzać to czy faktycznie tam pracuję, więc mogą zadzwonić do
    mnie na biurko lub też mnie odwiedzić.

    Wstępnie wyliczono mi jakiś bardzo duży limit (po uwzględnieniu już
    posiadanych), więc z mniejszym według pracownika banku tym bardziej nie
    powinno być żadnych problemów.

    Niebawem zobaczę co z tego wyjdzie w praktyce.

    Co istotne to pracownik nie wiedział jak i gdzie trzeba będzie połączyć
    wniosek o kartę z konkursem, więc być może póki co promocja jest zbyt
    świeża.

    --
    Mithos