  • 11. Data: 2003-11-15 07:44:52
    Temat: Re: (opłaty w Kredyt Banku) było -[KB] inkaso czeku
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Konto też ma - przyznał się kiedyś ;-) Jako marmur to KB zresztą tak źle z
    > opłatami nie wygląda.

    No ja bym sięnie zgodzil za bardzo, w piątek przyszło mi w Krakowie zaplacic
    za uslugi konsularne, konsulat ma oddzial w Kredyt Banku w Krakowie,
    pracownia Konsulatu zdecydowanie polecała wpłate w oddziale, w ktroym maja
    prowadzony rachunek - a ze jest on stosunkowo niedaleko, to ja glupi
    zrobilem, jak sobie zyczyla.
    Za wpłatę gotówkową w wysokości 48 zł zapłaciłem 7 zł prowizji, na pierwszej
    z brzegu poczcie kosztowałoby to 3.5 :)
    Ale trzeba przyznać, że przyjmowanie wpłaty szło sprawnie nadzwyczaj:)

    Wojtek

  • 12. Data: 2003-11-15 21:20:52
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No ja bym sięnie zgodzil za bardzo,
    /ciach/

    Chodziło mi raczej o opłaty za konto+stawki za operacje bankowe (oczywiście
    biorąc pod uwagę, że to "marmur" a nie bank wirtualny)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-11-20 02:10:32
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Fotech napisał:

> [...]
    > z brzegu poczcie kosztowałoby to 3.5 :)
    > Ale trzeba przyznać, że przyjmowanie wpłaty szło sprawnie nadzwyczaj:)

    Miałem to samo. Wpłacałem kiedyś na konto uczelni, która miała konto w
    Kredyt Banku i podpisaną z nimi umowę. Pieniądze wpłacałem w placówce
    banku za pomocą książeczki opłat wydanej w dziekanacie no i skasowali
    mnie na 5 złotych z kawałkiem (to było kilka lat temu - wpłata na
    Poczcie kosztowała chyba ze 2 złocisze wtedy). Ładne mi to uławienie dla
    studenta. To juz zamiast tej książeczki wolę ręcznie wypełnić druczek.
    Cóź, wygoda kosztuje. :-/ Szerokim łukiem omijam od tej pory ten bank
    kiedy mam wpłacić coś na konto w KB. W takich sytuacjach przydaje się
    konto w banku internetowym (o ile nie chcemy druczku potwierdzenia na
    pismie).

    K.