  • 1. Data: 2003-11-12 17:37:07
    Temat: Re: konto inteligo vs ekonto mbanku
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > a do tego, żeby było ekonomiczne -
    > minimalne opłaty miesięczne i najlepiej zerowe opłaty za obsługę
    > przelewów, wpłat, wypłat itd...

    No to Inteligo odpada.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-11-12 17:38:53
    Temat: konto inteligo vs ekonto mbanku
    Od: Piotr Pakos <s...@p...pl>

    Stoję przed wyborem osobistego konta bankowego i nie wiem na co się
    zdecydować. Jeśli macie jakieś doświadczenia z tymi kontami, to proszę
    o wszelkie informacje. A może prócz tych dwóch warto zwrócić uwagę na
    inne konto? Generalnie chodzi mi o ergonomiczne sprawne konto, gdzie
    zlecenia przelewu będą wykonywane momentalnie a wpłacona kasa będzie
    dostępna od razu w bankomatach a do tego, żeby było ekonomiczne -
    minimalne opłaty miesięczne i najlepiej zerowe opłaty za obsługę
    przelewów, wpłat, wypłat itd...

    --
    P i o t r P a k o s
    www: http://gsm.pac.pl

  • 3. Data: 2003-11-12 17:56:37
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Stoję przed wyborem osobistego konta bankowego i nie wiem na co się
    > zdecydować.

    Odpowiedź standardowa numer 1: jeśli ograniczyłeś się już tylko do
    inteligo i mbanku, to załóż oba, pobaw się, zamknij to które Ci się
    mniej podoba.

  • 4. Data: 2003-11-12 22:18:11
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    Piotr Pakos wrote:
    > Stoję przed wyborem osobistego konta bankowego i nie wiem na co się
    > zdecydować. Jeśli macie jakieś doświadczenia z tymi kontami, to proszę
    > o wszelkie informacje.

    Ostatnio to przerabiałem i wybrałem Inteligo. W moim przypadku chodziło
    głównie o możliwośc wypłaty gotówki w bankomatach (duzo jeżdzę po
    Polsce), w oddziałach oraz możliwośc wpłaty gotówki (wszystko oczywiście
    za free). Przelew robię dokłądnie jeden w miesiącu, także 99 groszy nie
    jest straszne (a można przefaksować potwierdzenie). Także wybrałem
    Inteligo jako podstawowe konto i najwyżej dorzucę Mbank jako drugie.
    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 5. Data: 2003-11-13 00:15:39
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Odpowiedź standardowa numer 1: jeśli ograniczyłeś się już tylko do
    >inteligo i mbanku, to załóż oba, pobaw się, zamknij to które Ci się
    >mniej podoba.

    To "świetna propozycja"! Gwarantuję, że wygra INTELIGO!
    Moglibyśmy nawet ogłosić konkurs i zrobić zlot na cześć tych lub tych. Ja
    swoje wiem. Przekonałem się na własnej skórze, straciłem sporo czasu i nerwów
    na mBank i zawiodłem się w całej rozciągłości. Inteligo od dwóch lat spełnia
    całkowicie moje oczekiwania. Ale niech nasz kolega potestuje i osądzi
    najlepiej sam. Amen.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-11-13 09:05:35
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 12 Nov 2003 18:38:53 +0100, Piotr Pakos <s...@p...pl> wrote:

    >Stoję przed wyborem osobistego konta bankowego i nie wiem na co się
    >zdecydować. Jeśli macie jakieś doświadczenia z tymi kontami, to proszę
    >o wszelkie informacje.

    Generalnie polecałbym mBank. Ale ponieważ zakładanie konta może tam
    się przeciągnąć (w najgorszym przypadku) nawet do dwóch miesięcy to
    polecałbym otworzenie konta w Inteligo (trwa to do tygodnia) i
    używanie go do czasu aż wreszcie ruszy ci mBank.
    A jak już będziesz miał mbank to możesz zrezygnować z Inteligo - lub
    jeśli będziesz zadowolony z Inteligo to olać mbank całkowicie.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > To "świetna propozycja"! Gwarantuję, że wygra INTELIGO!
    > Moglibyśmy nawet ogłosić konkurs i zrobić zlot na cześć tych lub tych. Ja
    > swoje wiem.

    Klienci też swoje wiedzą - porównaj liczbę klientów. Te pół miliona w mbanku
    to sami wariaci i masochiści?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-11-13 10:46:45
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 13 Nov 2003 11:19:26 +0100, Glenn wrote in nessage
    <bovm1g$sth$1@inews.gazeta.pl>:

    >Klienci też swoje wiedzą - porównaj liczbę klientów. Te pół miliona w mbanku
    >to sami wariaci i masochiści?

    Skoro uważasz, że nasze społeczeństwo zachowuje się racjonalnie... :)

    Poza tym należałoby wyjaśnić, czy ktoś kto założył konto jest
    klientem? Może lepiej mBank podałby liczbę osób, które przez ostatni
    miesiąc wykonały jakąkolwiek operację - moim zdaniem to byłoby
    ciekawe.
    Swoją drogą, jeśli dobrze pamiętam to ty sama "męczysz" się dodatkowo
    w inteligo?

  • 9. Data: 2003-11-13 10:54:54
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > klientem? Może lepiej mBank podałby liczbę osób, które przez ostatni
    > miesiąc wykonały jakąkolwiek operację - moim zdaniem to byłoby

    To samo mogłyby zrobić i inne banki, prawda?

    > Swoją drogą, jeśli dobrze pamiętam to ty sama "męczysz" się dodatkowo
    > w inteligo?

    Ja się tam nie męczę. Jestem całkiem zadowolona - choć mbank bardziej
    odpowiada (w Inteligo nie ma porządnego kredytu, KK, SFI, przelewy są płatne
    itp.itd.) Inteligo po prostu ma dość ubogą ofertę. Co do jakości - to
    właśnie mija miesiąc jak czekam na obiecany telefon z Inteligo - i pewnie
    już się nie doczekam.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-11-13 15:43:54
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Glenn <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bovo40$7ar$...@i...gazeta.pl...

    > Co do jakości - to
    > właśnie mija miesiąc jak czekam na obiecany telefon z Inteligo - i pewnie
    > już się nie doczekam.

    A ja wczoraj próbowałem się doczekać na konsultanta - po 10 minutach
    odłożyłem słuchawkę. A może wy wiecie jaki jest powód pojawiania się przy
    próbie odczytania wyciągu z inteligo czarnego ekranu z otrzeżeniem "ktoś
    niepowołany cośtam majstrował". Naprawdę ktoś zmienił zawartość pliku, czy
    może to efekt uboczny czegoś niegroźnego?