  • 1. Data: 2003-11-12 17:53:51
    Temat: dane w przelewach
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Powiedzcie mi. Czy jest jakiś powód, dla którego ani Volkswagen Bank direct,
    ani LUKAS Bank nie dołącza adresu nadawcy przelewu do tegoż przelewu ?

    Do odbiorców docierają jedynie: imię [i drugie - w przypadku VW], nazwisko i
    numer rachunku. Nie ma ulicy, kodu, miasta.

    Nie spotkałem się z innymi takimi przypadkami...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2003-11-12 19:33:04
    Temat: Re: dane w przelewach
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > numer rachunku. Nie ma ulicy, kodu, miasta.
    >
    > Nie spotkałem się z innymi takimi przypadkami...

    Dziwne ... do mnie w LUKAS docierają jedynie NAZWA + ul. + nr posesji/nr
    lokalu + Miasto

    Rachunku ni widu ni słychu ...

    SP

  • 3. Data: 2003-11-12 19:36:36
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bou209$idm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dziwne ... do mnie w LUKAS docierają jedynie NAZWA + ul. + nr posesji/nr
    > lokalu + Miasto
    >
    > Rachunku ni widu ni słychu ...

    Bo interfejs e-banku jest durny i go nie pokazuje. Powinieneś móc to
    sprawdzić w inny sposób - czy to przez telefon, czy w placówce.

    W każdym razie na pewno jest.

    Interfejs VW też go nie pokazuje od razu - trzeba kliknąć na szczegóły
    transakcji. Na wyciągach też nie ma numeru.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-12 19:38:08
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    direct,
    > ani LUKAS Bank nie dołącza adresu nadawcy przelewu do tegoż przelewu ?

    Aha - żeby było jasne. Chodziło mi o dołączanie tych danych do przelewów
    _wychodzących_ - a nie o wyświetlanie czegokolwiek gdziekolwiek.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara