  • 1. Data: 2011-06-10 21:14:40
    Temat: KB i przymuszenia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    KB zmusza do płacenia ratalnego -- trzeba miesięcznie zapłacić
    kartą pięć razy, czyli trzeba płatność rozłożyć na pięć rat... ;)
    Z karty ponoć można z czasem zrezygnować. :)

    No i jeśli nie ma miesięcznego wpływu -- nie ma wysokich odsetek. :)

    Ale to nie koniec pułapek. W Realu (gdzie byłem dziś zmuszony być,
    choć poziom górny parkingu nadal nie jest czynny -- zaparkowałem
    więc na zatłoczonym dolnym, tuż przy wejściu; BTW -- Real dba
    o swoich klientów, dlatego przygotował mi miłą niespodziankę
    w postaci kurtek skórzanych po pół stówki za sztukę w zamian
    za zmuszanie mnie do parkowania na zatłoczonym dole) jest teraz
    promocja Persila -- zakup butli z płynem do prania (proszkiem
    w żelu ;) -- że tak to określę) dostaje się mas_kotkę. Ale tylko
    do ósmej wieczorem... Zawróciłem więc z butlą żelu spod kasy... :)
    (niecałe 3 minuty po ósmej godzinie)

    Zupełnie na uboczu -- ładnie śpiewają w Open Fm... http://open.fm/

    Wszędzie trzeba uważać...

    W Carrefourze oszukują. Kasjerka nie policzyła mi dziś butelki
    soku, przez co zamiast przekroczenia 60 złotych (co, jak wiadomo,
    skutkuje dwoma karteczkami wartymi razem 3 złote) naliczyła mi
    57 z groszami... Uznałem, że miałem ciężki dzień (czyli mogłem
    pomylić się w liczeniu, co mi nieczęsto przydarza się) więc
    dokupiłem dwa mleka do kompletu... Po zapłaceniu (jak zwykle)
    sprawdziłem wszystko -- okazało się, że sympatyczna kasjerka
    policzyła 6 soków zamiast 7... Wszędzie trzeba uważać... ;)

    -=-

    A teraz do rzeczy -- co złego jest w tym KB, że aż polują na ludzi w galeriach?! :)
    Kobiecina dała mi długopis, zapisała moje imię nazwisko oraz numer mego telefonu
    (ciekawe po co -- przecież i tak mnie zna) i zapowiedziała wizytę telefoniczna na
    poniedziałek... Więc pytam już całkiem poważnie, niemal przerażony -- otwierać to
    konto w KB?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'