  • 1. Data: 2011-06-10 12:45:20
    Temat: [Citi] RRSO 53,34%
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    Jakoś nigdy nie zaprzątałem sobie głowy oprocentowaniem kredytu na KK, zawsze
    spłacając w terminie, co najwyżej korzystając z innych produktów kredytowych.

    Wiedziałem że Citi nie grzeszy niskim oprocentowaniem, ale dzisiejszy spam z
    Sziti nieco mnie zaskoczył:

    "Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla Kart Kredytowych Citibank
    w zależności od rodzaju posiadanej karty będzie wynosić od 27,83% do 34,92%
    (dla karty Citibank MasterCard World Signia Ultime RRSO wynosić będzie
    53,34%). Przykład wyliczenia RRSO dla poszczególnych rodzajów kart znajduje
    się w Załączniku nr 4 do Regulaminu Kart Kredytowych Citibank."

    To prawie jak lichwa...

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2011-06-10 13:59:10
    Temat: Re: RRSO 53,34%
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Cze, 14:45, "Sinus " <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > sp acaj c w terminie, co najwy ej korzystaj c z innych produkt w kredytowych.
    >
    > Wiedzia em e Citi nie grzeszy niskim oprocentowaniem, ale dzisiejszy spam z
    > Sziti nieco mnie zaskoczy :
    >
    > "Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla Kart Kredytowych Citibank
    > w zale no ci od rodzaju posiadanej karty b dzie wynosi od 27,83% do 34,92%
    > (dla karty Citibank MasterCard World Signia Ultime RRSO wynosi b dzie
    > 53,34%). Przyk ad wyliczenia RRSO dla poszczeg lnych rodzaj w kart znajduje
    > si w Za czniku nr 4 do Regulaminu Kart Kredytowych Citibank."

    Chyba, że wynegocjujesz sobie brak opłaty za kartę...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2011-06-10 14:50:01
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >Chyba, że wynegocjujesz sobie brak opłaty za kartę...

    co to ma do rzeczy ?

  • 4. Data: 2011-06-10 14:58:49
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 16:50:01 +0200, brum napisał(a):

    > co to ma do rzeczy ?

    Ano to, że do wyliczenia owej RRSO przyjęto idiotyczne założenia.

    AK, z kilkoma kartami kredytowymi o łącznym RRSO 0,00%

  • 5. Data: 2011-06-12 05:32:07
    Temat: Re: [Citi] RRSO 53,34%
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl>

    Dnia 10 cze o godzinie 14:45, na pl.biznes.banki, Sinus napisał(a):

    > Wiedziałem że Citi nie grzeszy niskim oprocentowaniem, ale dzisiejszy spam z
    > Sziti nieco mnie zaskoczył:
    >
    > To prawie jak lichwa...

    Szukają kasiorę na odszkodowania/zadośćuczynienia ;)
    http://www.proline.pl/?r=biuletyn&n=wlam-do-citibank

    Robert

  • 6. Data: 2011-06-12 17:11:14
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >53,34%). Przykład wyliczenia RRSO dla poszczególnych rodzajów kart znajduje
    >się w Załączniku nr 4 do Regulaminu Kart Kredytowych Citibank."

    Ale co chwila proponują rozłożenie zadłużenia na raty 9.99%, plus kilka
    tysięcy cashu na tych zasadach.

  • 7. Data: 2011-06-13 05:56:16
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-10 14:45, Sinus pisze:

    > To prawie jak lichwa...

    Jak spłacasz w terminie to wspomniane RRSO i tak jest czysto teoretyczne.