  • 1. Data: 2002-01-23 12:13:49
    Temat: E-bank dla firmy
    Od: "Ksześ" <k...@p...onet.pl>

    Zdecydowałem się już więcej nie stać w kolejkach. Potrzebuję coś
    elektronicznego. Pytanie do posiadaczy kont firmowych (tylko) o
    doświadczenia z własnym bankiem Wszędzie pełno jest porównań e-banków, ale
    dotyczą one wyłącznie kont osobistych. Mnie zależy natomiast na koncie dla
    firmy. Porównanie opłat za przelewy, opłaty za prowadzenie konta oraz innych
    niuansów, które trudno jest znaleźć w ofercie konkretnego banku.

    Z góry wdzięczny za informację
    Ksześ

  • 2. Data: 2002-01-23 13:01:37
    Temat: Re: E-bank dla firmy
    Od: "lupino" <l...@w...pl>

    Porównanie opłat za przelewy, opłaty za prowadzenie konta oraz innych
    > niuansów, które trudno jest znaleźć w ofercie konkretnego banku.

    poszperaj na grupie , ciagle to jest wałkowane

    http://groups.google.com/advanced_group_search?hl=pl

  • 3. Data: 2002-01-24 18:22:34
    Od: "Pawel Prusinski" <i...@a...net.pl>

    Użytkownik "Ksześ" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    innych
    > niuansów, które trudno jest znaleźć w ofercie konkretnego banku.

    Poczekaj na Mbank

  • 4. Data: 2002-01-24 22:30:54
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Ksześ" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Poczytaj archiwum
    Określ wymagania - co dla Ciebie istotne
    Może wystarczy Inteligo?, Telepekao24?, BSK Online...itd.
    Może jednak potrzebny Ci Multicash (HomeBanking), któregoś "marmura" ???