  • 21. Data: 2009-12-02 20:54:48
    Temat: Re: Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz Tasarz wrote:
    > otwórz mLOKATĘ jednodniową Czysty Zysk z oprocentowaniem 4,5% w skali
    > roku i codziennie odbieraj odsetki. Lokatę możesz otworzyć tylko z
    > rachunków eMAX plus a kwota minimalna to 10 000 zł. Promocja trwa do
    > 26 lutego 2010 r.
    >
    > http://www.mbank.pl/download/promocje/Regulamin_prom
    ocji_czysty_zysk.pdf?lang=P

    Ale czym sie tu zachwycac?
    Kiepska lokata na kiepski procent

  • 22. Data: 2009-12-02 20:58:18
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Dnia Wed, 2 Dec 2009 17:52:29 +0100, Valdi napisał(a):

    > "Rafał Grzelak" news:3r7oo8u965q7$.dlg@40tude.rg.cc

    > Desperat? :)

    Raczej jako ciekawostka ;]
    A kasa i tak lezala na emaxie.

    Chwilowo nie chce otwierac lokaty na kilka miesiecy.
    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 23. Data: 2009-12-02 21:34:58
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    Valdi pisze:
    > "Peet" news:hf693r$62k$1@news.vectranet.pl

    > jednodniową.
    >
    > Próbował ktoś założyć lokatę na mniejszą kwotę? ;)

    "MINIMALNA KWOTA LOKATY MUSI BYĆ WIĘKSZA NIŻ: 9.999,99 PLN."

  • 24. Data: 2009-12-04 07:50:19
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > Ale czym sie tu zachwycac?
    > Kiepska lokata na kiepski procent

    mnie tam cieszy, że nie będzie mi się pojawiała pozycja "PODATEK OD
    ODSETEK KAPITAŁOWYCH" na wyciągu, bo jak widzę słowo "podatek", to się
    czuję osłabiony ;)
    wiem, że są lepsze lokaty, ale trzymam trochę drobnych w mBanku, więc
    dla mnie to plus

  • 25. Data: 2009-12-04 08:06:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz Tasarz wrote:

> [...]
    > czuję osłabiony ;)
    > wiem, że są lepsze lokaty, ale trzymam trochę drobnych w mBanku, więc

    czysto psychologiczne zagranie

    lepiej się cieszyć z 4.5% bez belki niż 6.5 procenta z belka?

    wez kalkulator do reki i sobie policz ile na tym tracisz.

  • 26. Data: 2009-12-04 09:11:14
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > czysto psychologiczne zagranie
    >
    > lepiej si cieszy z 4.5% bez belki ni 6.5 procenta z belka?
    >
    > wez kalkulator do reki i sobie policz ile na tym tracisz.

    a jest 6,5% w mBanku ? na jakiej lokacie ?

  • 27. Data: 2009-12-04 13:12:23
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Mariusz Tasarz pisze:

    > a jest 6,5% w mBanku ? na jakiej lokacie ?

    Dla 20kPLN po 3 mieś wygląda to tak:

    lok_1_dzień | eMaxPlus_5.0% | eMaxPlus_4.1%
    ------------+---------------+---------------
    223,15 | 202,84 | 166,56
    ------------+---------------+---------------
    różnica: 0 | -20,31 | -56,59

    Jeśli ktoś chce powalczyć miesięcznie o 7zł lub 17zł to czemu nie :)
    Z 5 lokat jest 65zł mieś. (2*7+3*17)

    PZDR
    Shaman

  • 28. Data: 2009-12-04 14:07:37
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

> [...]
    > różnica:  0 |        -20,31 |        -56,59
    >
    > Jeśli ktoś chce powalczyć miesięcznie o 7zł lub 17zł to czemu nie :)

    ale nadal nie widzę w mBanku lokaty na 6,5 % ;)))
    dla mnie dodatkowy plus dla lokaty jednodniowej, to możliwość zerwania
    w dowolnej chwili bez utraty odsetek

  • 29. Data: 2009-12-04 22:31:11
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 1 Dec 2009 11:50:34 -0800 (PST), Mariusz Tasarz napisał(a):

> [...]
    > roku i codziennie odbieraj odsetki. Lokatę możesz otworzyć tylko z
    > rachunków eMAX plus a kwota minimalna to 10 000 zł. Promocja trwa do

    W tej lokacie odsetki nie są dopisywane codziennie (jak to np. ma
    miejsce w eBGŻ), lecz dopiero przy likwidacji lokaty, co skutkuje nieco
    niższym oprocentowaniem efektywnym.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 30. Data: 2009-12-05 00:05:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris wrote:

    ocji_czysty_zysk.pdf?lang=P

    > W tej lokacie odsetki nie są dopisywane codziennie (jak to np. ma
    > miejsce w eBGŻ), lecz dopiero przy likwidacji lokaty, co skutkuje nieco
    > niższym oprocentowaniem efektywnym.

    jak tyś to miszczu wyczytał.