  • 1. Data: 2002-07-05 06:42:36
    Temat: Jeden klik PLN->EUR gdzie???
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Ostatnie zawirowania wokół ceny Euro i związane z tym uciążliwości
    (nigdzie Euro nie mozna kupić, trzeba biegać po bankach) spowodowały, że
    postanowiłem rozejrzeć się za jakimś wygodnym rachunkiem
    złotowo-walutowym. Jego funkcjonalność miałaby polegac na tym, ze siadam
    sobie przed ekranem monitora i zlecam przelew z konta złotowego na
    walutowe bądź odwrotnie, i już mam pieniądze w wybranej walucie.
    Najlepiej gdyby działo się to on-line (jak w mBanku, tzn. nie trzeba
    czekac na sesje, tylko pieniadze od razu wedruja tam gdzie trzeba). Czy
    ktorys bank jest na tyle elastyczny???

    BaLab

  • 2. Data: 2002-07-05 20:23:04
    Temat: Re: Jeden klik PLN->EUR gdzie???
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message news:ag3fi4$d25$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Najlepiej gdyby działo się to on-line (jak w mBanku, tzn. nie trzeba
    > czekac na sesje, tylko pieniadze od razu wedruja tam gdzie trzeba). Czy

    w PKOBP możesz robić to telefonicznie z ROR na rachunek a'vista i z powrotem

    ewentualnie citibank

    nie jestem pewien czy multibank tego również nie oferuje

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-07-07 16:37:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie jestem pewien czy multibank tego również nie oferuje

    Oferuje :) I wroble ciwerkaja ze juz niedlugo za friko ;)