  • 1. Data: 2002-07-05 04:29:53
    Temat: MultiBank (przelew do USA) Bank of America
    Od: "Wojciech Golly" <g...@z...univ.gda.pl>

    Witam!

    Musze wyslac przelew do USA do Bank of America. W MultiBanku powiedziano mi,
    ze kosztuje to 0,15% od kwoty przelewu + prowizje bankow posredniczacych
    oraz banku odbiorcy! Czy ktos z was ma moze jakies doswiadczenia w tej
    kwestii z MultiBankiem? Ile moga wyniesc takie prowizje tych bankow?
    Niestety w MultiBanku mila Pani nie byla w stanie mi odpowiedziec na to
    pytanie...

    P.S. Moze znacie jakis inny tani sposob na wyslanie pieniedzy do USA z
    Polski?

    Bede wdzieczny za wszelkie informacje!
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-07-05 04:55:45
    Temat: Re: MultiBank (przelew do USA) Bank of America
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > pytanie...
    >
    > P.S. Moze znacie jakis inny tani sposob na wyslanie pieniedzy do USA z

    - czekam podróżny
    - czek bankierski
    - "internetowo" znaczy wszystko ala paypal, ebay payments itd
    - pojechać do usa wybrać w bankomacie z karty i w placówce banku wpłacić

  • 3. Data: 2002-07-05 05:12:30
    Od: "Wojciech Golly" <g...@z...univ.gda.pl>

    > - czekam podróżny
    > - czek bankierski
    > - "internetowo" znaczy wszystko ala paypal, ebay payments itd
    > - pojechać do usa wybrać w bankomacie z karty i w placówce banku wpłacić

    Z tego co wiem i widze wlasnie na stronie paypala to nie mozna sie tam
    zarejestrowac bedac obywatelem Polski :((
    Wiec po co mi piszesz, ze paypal ?!

  • 4. Data: 2002-07-05 05:19:53
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    - jeszcze jest money order

    > Z tego co wiem i widze wlasnie na stronie paypala to nie mozna sie tam
    > zarejestrowac bedac obywatelem Polski :((
    > Wiec po co mi piszesz, ze paypal ?!

    pisałem "ala paypal"
    jest tego mnóstwo

  • 5. Data: 2002-07-05 11:51:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 5 Jul 2002 06:29:53 +0200, w <3d2520fa$1@news.vogel.pl>,
    "Wojciech Golly" <g...@z...univ.gda.pl> napisał(-a):

> [...]
    > kwestii z MultiBankiem? Ile moga wyniesc takie prowizje tych bankow?
    > Niestety w MultiBanku mila Pani nie byla w stanie mi odpowiedziec na to

    W Fortisie 0,7% (razem z prowizjami obcymi).