    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jeden klik PLN->EUR gdzie???
    Date: Fri, 5 Jul 2002 08:42:36 +0200

    Witam!
    Ostatnie zawirowania wokół ceny Euro i związane z tym uciążliwości
    (nigdzie Euro nie mozna kupić, trzeba biegać po bankach) spowodowały, że
    postanowiłem rozejrzeć się za jakimś wygodnym rachunkiem
    złotowo-walutowym. Jego funkcjonalność miałaby polegac na tym, ze siadam
    sobie przed ekranem monitora i zlecam przelew z konta złotowego na
    walutowe bądź odwrotnie, i już mam pieniądze w wybranej walucie.
    Najlepiej gdyby działo się to on-line (jak w mBanku, tzn. nie trzeba
    czekac na sesje, tylko pieniadze od razu wedruja tam gdzie trzeba). Czy
    ktorys bank jest na tyle elastyczny???

    BaLab