  • 1. Data: 2003-07-18 08:20:46
    Temat: Jakies zmiany w TOiP w Multi
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Zmiany w taryfie opłat i prowizji
    16 lipca 2003 nastąpiła zmiana "Taryfy opłat i prowizji bankowych
    MultiBanku". Zmiany w zakresie taryfy dotyczą między innymi:

    wprowadzenia opłat i prowizji związanych z rachunkiem funduszy
    specjalnych (oferta skierowana do osób prowadzących działalność
    gospodarczą),
    wprowadzenie opłaty za wysyłkę dokumentów listem priorytetowym w
    wysokości 5,00 zł,
    wprowadzenie opłaty za wydanie zaświadczenia o rachunku bankowym w
    wysokości 5,00 zł,
    wprowadzenie opłaty za wydanie opinii o rachunku bankowym 15,00 zł,
    zmianę wysokości prowizji i opłat za przelew walutowy zagraniczny ze
    stawki "0,15% min. 20,00 zł max. 200,00 zł" na stawkę "0,25% min.
    20,00 zł max. 200,00 zł",

    I cala TOiP - swoja droga mogli jeszcze dluzsza/wieksza ja zrobie,
    hehehehe
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf

    Ciekawe czy uda im sie uruchomic fundusze od 21go.
    Ja wyslalem wniosek od razu w poniedzialek -a oni chyba jakos
    wieczorem tego samego dnia albo nastepnego... zmienili adres gdzie
    trzeba taki wniosek wyslac.
    Multilinka twierdzi, ze dojdzie, ale kto ich tam wie :D
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-07-18 09:02:21
    Temat: Re: Jakies zmiany w TOiP w Multi
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > trzeba taki wniosek wyslac.
    > Multilinka twierdzi, ze dojdzie, ale kto ich tam wie :D

    Wykreślałeś jakieś sformułowania z tego oświadczenia?
    Ja wykreśliłem "oraz celach marketingowych" z punktu 7-go i cały punkt 8-y.
    Do tego dopisałem, że nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych
    osobowych w celach marketingowych.
    Konsultowałem się w tej sprawie z multilinką (a dokładnie z 'aquariusem'),
    ale niestety nikt nie był w stanie mi powiedzieć, czy taki wniosek zostanie
    zaakceptowany.
    Aczkolwiek w punkcie 6-ym ewidentnie jest napisane, że zgoda jest
    dobrowolna, a nie wymagana.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-07-18 09:38:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Aczkolwiek w punkcie 6-ym ewidentnie jest napisane, że zgoda jest
    > dobrowolna, a nie wymagana.

    Juz wczesnej im pozwolilem, wiec... ;)

  • 4. Data: 2003-07-18 10:08:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

> [...]
    > zaakceptowany.
    > Aczkolwiek w punkcie 6-ym ewidentnie jest napisane, że zgoda jest

    "Podanie danych jest dobrowolne, ale zgloszenie bez podania danych nie
    bedzie rozpatrywane" - to jest typowy tekst na roznych promocjach
    kokapepsi itd. Zawsze mnie smieszy do lez.

    MJ

  • 5. Data: 2003-07-18 10:48:50
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > "Podanie danych jest dobrowolne, ale zgloszenie bez podania danych nie
    > bedzie rozpatrywane" - to jest typowy tekst na roznych promocjach
    > kokapepsi itd. Zawsze mnie smieszy do lez.

    E nie. Tu właśnie nie doczytałem się takiej informacji. Jest tylko, że

  • 6. Data: 2003-07-18 10:49:11
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > Juz wczesnej im pozwolilem, wiec... ;)

    Funduszom Inwestycyjnym?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-07-18 11:29:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Funduszom Inwestycyjnym?

    Tiaaaa. W mBanku.

  • 8. Data: 2003-07-18 11:45:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > Tiaaaa. W mBanku.

    Aaa. No cóż. Ciekawe, czy sparsują mój wniosek, czy odrzucą. Jeśli to
    drugie, to będę się kłócił.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-07-18 11:51:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Aaa. No cóż. Ciekawe, czy sparsują mój wniosek, czy odrzucą. Jeśli
    > drugie, to będę się kłócił.

    Sie zobaczy 21go :)

  • 10. Data: 2003-07-18 13:39:23
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 18 Jul 2003 09:02:21 +0000 (UTC), w <0t3f17b6f5i2fcbn3e8%sal@hell.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Ja wykreśliłem "oraz celach marketingowych" z punktu 7-go i cały punkt 8-y.
    > Do tego dopisałem, że nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych

    Jeżeli ta klauzula jest potwierdzana _jednym_ podpisem pod umową, to Multibank
    ewidentnie _łamie_ prawo. Zgoda na przetw. w celach marketingowych musi być
    uzyskana za pomocą _oddzielnej_ umowy.