    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jakies zmiany w TOiP w Multi
    Date: Fri, 18 Jul 2003 10:20:46 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062116.chello.pl

    Zmiany w taryfie opłat i prowizji
    16 lipca 2003 nastąpiła zmiana "Taryfy opłat i prowizji bankowych
    MultiBanku". Zmiany w zakresie taryfy dotyczą między innymi:

    wprowadzenia opłat i prowizji związanych z rachunkiem funduszy
    specjalnych (oferta skierowana do osób prowadzących działalność
    gospodarczą),
    wprowadzenie opłaty za wysyłkę dokumentów listem priorytetowym w
    wysokości 5,00 zł,
    wprowadzenie opłaty za wydanie zaświadczenia o rachunku bankowym w
    wysokości 5,00 zł,
    wprowadzenie opłaty za wydanie opinii o rachunku bankowym 15,00 zł,
    zmianę wysokości prowizji i opłat za przelew walutowy zagraniczny ze
    stawki "0,15% min. 20,00 zł max. 200,00 zł" na stawkę "0,25% min.
    20,00 zł max. 200,00 zł",

    I cala TOiP - swoja droga mogli jeszcze dluzsza/wieksza ja zrobie,
    hehehehe
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf

    Ciekawe czy uda im sie uruchomic fundusze od 21go.
    Ja wyslalem wniosek od razu w poniedzialek -a oni chyba jakos
    wieczorem tego samego dnia albo nastepnego... zmienili adres gdzie
    trzeba taki wniosek wyslac.
    Multilinka twierdzi, ze dojdzie, ale kto ich tam wie :D
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci