  • 11. Data: 2003-07-24 17:26:06
    Temat: Re: Jakie e-konto do opłat?
    Od: "Kamil Ratajczyk" <k...@N...gazeta.pl>

    Marcin Dominiak <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > A może KK Multibanku pod zastaw lokaty 110%wartości limitu(VC
    > od1100zł,VGod11000Zł,VP od 50000Zł )np. http://mojavisa.pl/?
    page=szczegoly01

    Szukam raczej karty debetowej o funkcjonalnosci karty klasycznej, z
    kredytowej w pekao jestem zadowolony. Bardzo interesujaca jest mozliwosc
    uzyskania kredytowej pod zastaw lokaty - jezeli daja dobre oprocentowanie to
    w przyszlosci o tym pomysle, teraz jednak nie bardzo moge sobie pozwolic na
    zamrozenie ponad 10k na potrzeby karty :(

    pozdr. Kamil

  • 12. Data: 2003-07-25 07:34:41
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > No tak, faktycznie ostre cięcie. Całe 51 groszy różnicy... ;-)
    >
    > Ale na serio: kantory na Węgrzech dają za 1EUR 256HUF, euro kupowałem
    > w Warszawie po 4,44zł, co daje jeszcze lepszy przelicznik: 1.7343
    > Nic tylko dać sobie spokój z kartami i jechać z euro. :-)

    No nie przesadzaj, za te 0,0007 PLZ za 100 HUF to ja wolę korzystać z
    karty i mieć zawsze dobry przelicznik, a nie tylko w wybranych
    kantorach.

  • 13. Data: 2003-07-25 08:46:48
    Od: z...@p...onet.pl

    Człowieku, wyślij maila do mBanku i Ci odpowiedzą

  • 14. Data: 2003-07-25 09:42:09
    Od: Rafał Ślubowski <s...@t...pl>

    W artykule <bfqmks$l79$1@pippin.warman.nask.pl> Grzegorz Niedzwiecki napisal(a):

    > No nie przesadzaj, za te 0,0007 PLZ za 100 HUF to ja wolę korzystać z
    > karty i mieć zawsze dobry przelicznik, a nie tylko w wybranych
    > kantorach.

    Przecież żartowałem.

    Wiadomo, że z kartą jest o niebo wygodniej. Oczywiście jeśli ktoś, komu
    chcemy zapłacić akceptuje karty, bo np.nie na wszystkich campingach jest
    to takie oczywiste.

    Pozdrawiam,
    --
    Rafał Ślubowski \\
    slubek[at]top.pl * /O `----.

  • 15. Data: 2003-07-25 10:12:00
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Na Twoim miejscu wybral bym oferte PeKaO S.A.
    Za 40 PLN za rok masz karte Visa Classic debetowa + karte
    dodatkowa za darmo. Dostepna limit do wysokosci salda
    na koncie karty. Wystepuje ona rowniez w wersji dolarowej.
    Jedyne czego nie oferuje to dostep przez internet.
    Ale mozesz miec do niej dostep przez telefon (niestety nie
    automatyczny a przez konsultanta).
    Wyplaty we wszystkich bankomatach Euronet i PeKaO SA
    bezplatne.
    Wiecej sam poczytaj:

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL/301267-725450-56389

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 16. Data: 2003-07-30 15:51:30
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "tan" <t...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Na Twoim miejscu wybral bym oferte PeKaO S.A.
    [ciach]
    > Wyplaty we wszystkich bankomatach Euronet i PeKaO SA
    > bezplatne.

    Euronet tez ? Myslalem, ze bezprowizyjne Euronety sa tylko dla Maestra...
    Grzegorz