  • 1. Data: 2017-03-15 19:33:04
    Temat: koniec SMS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "mBank rozpoczął nową promocję o nazwie ,,Dycha w kieszeni". Zachęca
    swoich klientów do przetestowania mobilnej autoryzacji. Bank liczy na
    to, że większość klientów nie wróci już później do kodów SMS."

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/mBank-zaplaci-klient
    om-zeby-zrezygnowali-z-kodow-SMS-7494334.html
    http://www.wykop.pl/link/3559809/mbank-zaplaci-klien
    tom-zeby-zrezygnowali-z-kodow-sms/

    Hm, akcja stara, ze stycznia ... i usiluje sobie przypomniec -
    powiadomili mnie, czy nie naleze do grupy ulubionych klientow.

    Gdzies mi sie ta mobilna autoryzacja obila, wiec w jakis sposob
    powiadomili ... a moze to znow przez trzecia strone ...

    J.