  • 1. Data: 2017-03-16 23:15:23
    Temat: Mieliście już w ręku pięćsetkę?
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Minął miesiąc od wejścia do obiegu, więc spytam z ciekawości:
    czy ktoś z was widział już "na żywo" nowy banknot? Może ktoś
    na waszych oczach płacił nim w sklepie? Może jakiś bankomat
    wypłaca? Może wypłacają nim 500+? :)

  • 2. Data: 2017-03-17 00:36:09
    Temat: Re: Mieliście już w ręku pięćsetkę?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-03-16 o 23:15, Piotrek pisze:
    > Minął miesiąc od wejścia do obiegu, więc spytam z ciekawości:
    > czy ktoś z was widział już "na żywo" nowy banknot? Może ktoś
    > na waszych oczach płacił nim w sklepie? Może jakiś bankomat
    > wypłaca? Może wypłacają nim 500+? :)

    Banknot jak banknot
    miałem w ręku zaraz po oficjalnej emisji
    - pomacałem i oddałem kasjerowi

    Preferuje obrót bezgotówkowy ;)