  • 11. Data: 2023-01-27 15:45:52
    Temat: Re: Jaki dochód
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Jan 2023 23:43:52 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Teraz też -- wystarczy wyciągnąć z gniazda USB... ;)

    Przepis raczej nie mowi o USB :-)

    > Odbiornik można spelengować?

    superheterodynowy (czyli wiekszosc) zawiera maly generator.
    Gdzies w czasie IIws sie okazalo, ze statkowe odbiorniki potrafią
    niezle emitowac, i w konwojach odbiorniki byly zakazane.

    A po wojnie poszla plotka, ze BBC namierza TV i sprawdza czy
    wlasciciele placą abonament

    https://en.wikipedia.org/wiki/TV_detector_van

    Przy TV mozna bylo jeszcze probowac zlapac 15kHz z cewek odchylania.
    Czy migajace swiatlo w oknach.

    > Donglem USB też?

    Wszystko jedno - masz mozliwosc odbierania TVPiS, bo ona nadaje,
    to se kup dongla czy telewizor, ogladaj i płać :-)

    Do tego jeszcze nie doszlo, ale rzad caly czas ma ochotę :-)

    Na razie w ustawie jest zapis
    "2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny
    lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    programu, używa tego odbiornika."

    > Najgorsze jest samochodowe radio -- jak je zepsuć?...

    Pomysly, zeby zagladac przez szybe i sprawdzac czy w samochodzie jest
    radio, sie niedawno pojawily.

    Ale czytajac powyzej ... mozesz glosniki odlaczyc :-)

    > Skoro jesteśmy przy TV -- fajny film właśnie teraz oglądam...
    > https://www.youtube.com/watch?v=u6tEi2FmKZY

    amerykanskie ciekawsze, np
    https://www.youtube.com/watch?v=iVGbM6chBAA
    https://www.youtube.com/watch?v=LZf8yA8GUbE

    Anydesk dziala w dwie strony?

    J.

  • 12. Data: 2023-01-27 19:33:51
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 sty 2023 o 15:45, J.F pisze:

    > superheterodynowy (czyli wiekszosc) zawiera maly generator.
    > Gdzies w czasie IIws sie okazalo, ze statkowe odbiorniki potrafią
    > niezle emitowac, i w konwojach odbiorniki byly zakazane.

    Zdziwiłem się mocno -- nie słyszałem do tej pory o zakazie odbierania.
    Statki i okręty emitują różnymi metodami z różnych urządzeń -- dlaczego
    tylko radiowe odbiorniki miałyby być zakazane? Cała aparatura emituje...
    Emituje fale Tak elemagnetyczne, jak i mechaniczne (dźwiękowe) fale...
    Dlaczego akurat namierzać anomalie: elemagnetyczne, elektryczne,
    magnetyczne, a nie namierzać fal dźwiękowych? Dlaczego brać na
    celownik tylko emisje odbiorników a nie wszystkiego, co funkcjonuje
    na statkach czy okrętach?...

    Z jakiej odległości można wykryć anomalie spowodowane radiowymi
    odbiornikami?...

    > A po wojnie poszla plotka, ze BBC namierza TV i sprawdza czy
    > wlasciciele placą abonament

    > https://en.wikipedia.org/wiki/TV_detector_van

    Zdziwiłem się mocno.

    > Przy TV mozna bylo jeszcze probowac zlapac 15kHz z cewek odchylania.
    Czy migajace swiatlo w oknach.

    Ciekawe, czy te migotki są widziane przez satelity. ;)
    JKaczyński mógłby zainwestować w satelitarną inwigilację, by nakrywać
    bandytów uchylających się od płacenia... Abonamentowym mafiom powiedzmy
    stanowcze -- NIE!!! [i zapłaćmy tantiemy spadkobiercom JUrbana?] Tak,
    jak powiedzieliśmy mafiom VATOwym!!! [wprowadzając oznaczenia typu
    ??????? ?????? czy Towarzysz Pracy]

    Uliczny monitoring na pewno wykryje migotanie... Iluż zdolnych
    ludzi znalazłoby uczciwą pracę namierniczą w Polsce, i nie tylko
    w Polsce... Toż zdobyte tu doświadczenia można by było eksportować
    na cały świat!!! Jak odróżnić migotanie dyskotekowego szajsu
    od migotania telewizora pracującego na zlecenie rządu?...

    Można by nawet wprowadzić specjalną modulację migotania...
    Dodać do niej szyfrowanie...

    Niestety nie miałem laptopa z HDMI -- miałem netbook, gdy byłem
    w pokoju sam i nie byłem sam, gdy miałem laptop z HDMI...

    > Wszystko jedno - masz mozliwosc odbierania TVPiS, bo ona nadaje,
    > to se kup dongla czy telewizor, ogladaj i płać :-)

    Chyba, że specjalny zespół medycznych specjalistów orzeknie moją
    niemożność słuchania i oglądania?...

    > Do tego jeszcze nie doszlo, ale rzad caly czas ma ochotę :-)

    Cały czas nad tym ciężko pracuje!!!

    > Na razie w ustawie jest zapis
    > "2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny
    > lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    > programu, używa tego odbiornika."

    Jak z oskarżeniem o gwałt...

    > Pomysly, zeby zagladac przez szybe i sprawdzac czy w samochodzie jest
    > radio, sie niedawno pojawily.

    > Ale czytajac powyzej ... mozesz glosniki odlaczyc :-)

    Wówczas odłączę także CD czy inne AUDIOcosie...
    Gdy CD były używane -- nie miałem CD w samochodzie,
    mam CD w samochodzie od czasu, gdy CD wyszły z użycia...

    Lepszy jest smartfon z LTE...

    > amerykanskie ciekawsze, np
    > https://www.youtube.com/watch?v=iVGbM6chBAA

    Zdecydowanie ciekawsze...
    https://youtu.be/iVGbM6chBAA?t=134
    Więc policja nawet nie próbuje...

    > https://www.youtube.com/watch?v=LZf8yA8GUbE

    > Anydesk dziala w dwie strony?

    Nie wiem.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2023-01-27 21:16:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Jan 2023 19:33:51 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > magnetyczne, a nie namierzać fal dźwiękowych? Dlaczego brać na
    > celownik tylko emisje odbiorników a nie wszystkiego, co funkcjonuje

    Na dzwiekowe nie poradzisz - uboot uslyszy, albo nie.

    Ale elektromagnetyczne mozesz wylaczyc, dym ograniczyc.

    > Z jakiej odległości można wykryć anomalie spowodowane radiowymi
    > odbiornikami?...

    Musialo byc to wiele kilometrow.

    Ale mowimy o zlych odbiornikach, lampowych, z lat 30-40.

    > Zdziwiłem się mocno.

    > Czy migajace swiatlo w oknach.
    >
    > Ciekawe, czy te migotki są widziane przez satelity. ;)

    Raczej nie. Zly kąt okna.

    > JKaczyński mógłby zainwestować w satelitarną inwigilację, by nakrywać
    > bandytów uchylających się od płacenia...

    Z drona mozna ..

    > Uliczny monitoring na pewno wykryje migotanie... Iluż zdolnych
    > ludzi znalazłoby uczciwą pracę namierniczą w Polsce, i nie tylko
    > w Polsce...

    ale teraz przybylo migajacych LED i swietlowek.
    A nawet zwykle zarowki okazuje sie, ze migaja stosunkowo mocno

> [...]
    > od migotania telewizora pracującego na zlecenie rządu?...

    > Można by nawet wprowadzić specjalną modulację migotania...

    O to to to ..

    > Chyba, że specjalny zespół medycznych specjalistów orzeknie moją
    > niemożność słuchania i oglądania?...

    Slepy i gluchy.
    Ale inwalidzi sa zwolnieni, głusi i niewidomi.
    Ciekawe czemu osobno - mozna byc np niewidomym i nie miec grupy
    inwalidzkiej?

    No chyba, zeby ci tak stwierdzono alergie na propagande PiS :-)

> [...]
    > Gdy CD były używane -- nie miałem CD w samochodzie,
    > mam CD w samochodzie od czasu, gdy CD wyszły z użycia...

    no to tylko antene.

    > Lepszy jest smartfon z LTE...

    "7. Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym, w rozumieniu
    przepisów niniejszej ustawy, jest urządzenie techniczne dostosowane do
    odbioru programu."

    Nie wiem, czy az trzeba LTE, czy wystarczy dowolny smartfon ...
    wszak PR nadaje tez w internecie ...

    Tak by wygladalo, ale dziwne to jakies

    J,

  • 14. Data: 2023-01-28 01:03:32
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 sty 2023 o 21:16, J.F pisze:

    > Na dzwiekowe nie poradzisz - uboot uslyszy, albo nie.

    Ubootów już nie ma od dawna. Obecne podwodne są okrętami -- ogromnymi,
    o podwójnych kadłubach, skutecznie głuszonych/wyciszanych...

    > Ale elektromagnetyczne mozesz wylaczyc, dym ograniczyc.

    Jaki dym? -- z jądrowych?... ;)

    > Musialo byc to wiele kilometrow.

    Wystarczy taki odbiornik schować pod wodę? -- by go skutecznie uciszyć...

    BTW -- gdybym miał szukać schronienia i miał ogromne ;) możliwości,
    schroniłbym się właśnie pod powierzchnię wody... Najchętniej do
    podwodnego okrętu z jądrowym napędem i helikopterowym lądowiskiem...

    Jakim durniem trzeba być -- by mając jachty, szmal itd., uruchamiać
    globalną wojnę, skutecznie niwelującą własne możliwości... Nigdy
    bym nie chciał utracić możliwości pływania jachtem... Jak bardzo
    Mongołowie muszą być durni, by kolekcjonować ;) kolejne wojny...

    > Ale mowimy o zlych odbiornikach, lampowych, z lat 30-40.

    Chyba, że tak...

    > Raczej nie. Zly kąt okna.

    Satelity potrafią widzieć Ziemię spod horyzontu...
    Jeśli chodzi o kąt -- mogłyby oglądać sufity mieszkań...

    > Z drona mozna ..

    Tak trzy_mać!!! Ścigać anarchistów i mafiozów!!!

    Moja matka ogląda TVS... Płaci za to krocie do CATV...
    Podobnie postępują miliony innych ludzi...
    PKB rośnie... ;)

    > ale teraz przybylo migajacych LED i swietlowek.
    > A nawet zwykle zarowki okazuje sie, ze migaja stosunkowo mocno

    Żarówki nie -- ale LEDówki tak...
    Trzeba jakoś zmodulować miganie...

    > O to to to ..

    Tak!!! Tak trzy_mać!!! I do więzienia za nielegalny odbiór!!!
    Administracyjną decyzją pocztowego urzędnika!!! Bez sądu!!!

    > Slepy i gluchy.
    > Ale inwalidzi sa zwolnieni, głusi i niewidomi.
    > Ciekawe czemu osobno - mozna byc np niewidomym i nie miec grupy
    > inwalidzkiej?

    Od dawna w RP nie ma grup -- miejsce grup zajęły stopnie...

    > No chyba, zeby ci tak stwierdzono alergie na propagande PiS :-)

    Alergolog by musiał stwierdzić czy psychiatra?

    Choć raczej nie przepadam za TV -- od długiego już czasu zderzam
    się z propagandą anty-Sikorską... Pojmuję, że nie o rurociągi
    leci, ale o karę nałożoną na JKaczyńskiego z powodu jakiegoś
    obrażenia RSikorskiego...

    [DObajtek nie nazbierał paliwem na tę karę z nawiązką?...]

    > no to tylko antene.

    Dobra myśl, ale gdzie u mnie najłatwiej dokonać tego odłączenia?...

> [...]
    > do odbioru programu."

    > Nie wiem, czy az trzeba LTE, czy wystarczy dowolny smartfon ...

    Niestety to prawda -- powiedziałbym nawet, że te netowe stacje
    PR pracują bardzo dobrze!!! Z innymi netowymi bywa różnie...

    Każdy smartfon potrafi, niemal każdy ,,tradycyjny'' telefon komórkowy ma
    radiowy tuner... Większość głośników BT... Od biedy wystarczy słuchawkę
    podczepić do rynny za pośrednictwem diody, by odbierać długie fale...
    Wiem, bo to uskuteczniałem jako dziecię...

    > Tak by wygladalo, ale dziwne to jakies

    ???

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c

  • 15. Data: 2023-01-29 09:52:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Teraz to na podstawie odczytów licznika energii elektrycznej można ustalić, który
    program telewizyjny masz włączony.

    -----