  • 1. Data: 2023-01-23 10:56:56
    Temat: n26 - nie działa logowanie na Android 11?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Od kilku dni zdechło logowanie do n26 w apce na Android 11. Po
    przyłożeniu palca kręci, kręci i efektu brak. Przeinstalowałem apkę
    podaję login+hasło - efekt ten sam - kreski nad i pod N latają i się
    nie loguje.

    Na www działa ale tam nie można nic przelać :)

    U kogoś apka działa na Android 11?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2023-01-23 11:48:35
    Temat: Re: n26 - nie działa logowanie na Android 11?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 23 stycznia 2023 o 10:56:59 UTC+1 WAM napisał(a):
> [...]
    > nie loguje.
    >
    > Na www działa ale tam nie można nic przelać :)

    U mnie działa na android 6.
    Chcesz kupić urządzenie z gwarancją działania? ;>
    Ale trochę czasu nieaktualizowane (napisane 8.XI).
    Jednak przed aktualizacją lepiej zapiszę apk.

    Ale ale, jak to "www działa"?
    No chyba że z "silną autentykacją" przez SMS - a to nie każdy potrafi ;>

  • 3. Data: 2023-01-23 13:45:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 23 Jan 2023 02:48:35 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Ale ale, jak to "www działa"?
    >No chyba że z "silną autentykacją" przez SMS - a to nie każdy potrafi ;>
    Tak, przez sms. Takie to trudne? ;)

    Ale to i tak daje możliwość tylko do odczytu a przelewać nie można i
    anulować przelewu też nie można.

    WAM