  • 1. Data: 2023-01-23 18:01:54
    Temat: Re: Millennijnych wędrówek w czasie kontynuacja...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 23 stycznia 2023 o 16:50:17 UTC+1 Eneuel napisał(a):
    > Dziś dostałem powiadomienie o promocji bezprowizyjnego kredytu --
    > trwającej do 20 stycznia 2023 roku...

    Za takie głupotki opierdzieliłem równo w reklamacji - przeprosili i zapewnili,
    że więcej nie będzie - póki co się udaje ;>

  • 2. Data: 2023-01-23 20:08:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A jak zamykają najbliższą placówkę fizyczną o którą była oparta cała
    moja współpraca z tym bankiem to można reklamować? ;-)

  • 3. Data: 2023-01-23 21:09:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 23 stycznia 2023 o 20:08:08 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > A jak zamykają najbliższą placówkę fizyczną o którą była oparta cała
    > moja współpraca z tym bankiem to można reklamować? ;-)

    Można zawsze, odpowiedzą co odpowiedzą.
    A potem można zagłosować nogami.
    Nie licz jednak, że wiele homo sovieticusów się odezwie.