  • 1. Data: 2023-01-24 21:14:47
    Temat: Re: Ciąg dalszy pralko-suszarki Candy kupionej w Media Expert
    Od: SERG <m...@w...pl>

    W dniu 2023-01-12 o 13:04, Eneuel pisze:

    > Niezwykła szybkość zwracania forsy...
    > (według Rzecznika Konsumentów -- po odebraniu urządzenia sklep
    > powinien niezwłocznie odesłać pieniądze za urządzenie i
    > transport oraz pokryć koszty odbioru)
    >
    > Być może już ;) jutro pieniądze trafią na moje konto...
    >
    > -&-
    >
    > Jeszcze nawiązanie do bankowej grupy?...
    > Zachęcam do korzystania z chargebacku, gdyż według mnie ta usługa
    > pomogła mi zdecydowanie.

    Niestety los pokarał mnie zakupem internetowym dokonanym w nieuczciwym
    sklepie.
    Wspomniałeś o Rzeczniku Konsumentów. W jakiej formie kierowałeś do niego
    sprawę? Czy było to via @ czy jakieś oficjalne pismo wysyłane pocztą z
    trąbką?

    Żeby nie było nic o bankach to wspomnę, iż zakup był dokonany karta Citi
    Simplicity więc prawdopodobnie będę pierwszy raz w życiu miał okazję
    reklamować coś w ramach Chargeback.

  • 2. Data: 2023-01-26 18:06:45
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 24 sty 2023 o 21:14, SERG pisze:

    > Niestety los pokarał mnie zakupem internetowym dokonanym w
    > nieuczciwym sklepie.

    Mściwy ten los... ;)
    Od dawna zwracam coś (aż mnie to czasami męczy) i tylko w Media
    Expert pojawił się problem... Dziś zwróciłem pakuły i syfon
    w Castoramie -- ZERO problemu, tyleż pytań i oporów...
    I tak (jak dziś w Castoramie) od dawna jest wszędzie poza ME...

    M@ilowałem.

    > Żeby nie było nic o bankach to wspomnę, iż zakup był dokonany karta
    > Citi Simplicity więc prawdopodobnie będę pierwszy raz w życiu miał
    > okazję reklamować coś w ramach Chargeback.

    Reklamuj!!! Do tego to służy!!! (do tego to wymyślono!)

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c