  • 11. Data: 2014-09-07 20:46:22
    Temat: Re: Jaki bank internetowy po Mbank
    Od: Benny <j...@g...com>

    > Czy istnieje teraz bank, taki abym mogł formalności załatwić przez
    >
    > internet - założenie konta.Tam co miesiąc byłaby lokowana suma z wypłaty.

    Tak, T-Mobile Usługi finansowe ALIOR BANKU, czyli dawny ALior Sync.
    > I dodatkowo:

    > 1. wszystkie bankomaty free (do tego zagraniczne "idealnie")
    TAK
    > 2. karta za free
    TAK
    > 3. do strony internetowej pewnie sie dostosuje
    Prosta i czytelna
    > 4. funkcjonalność na stronie, jeśli potrzebuje jakaś usługę to ją po
    prostu aktywuję, albo jak zbędna to dezaktywuję
    TAK, bo to bank internetowy. Ponadto pomoże ci w tym konsultant poprzez e-oddział.
    Rozmowa poprzez czat, wideorozmowa, rozmowa a'la skype bez widzenia się
    > 5. Resumując - prostota, funkcjonalność, stabilność no i bezpieczeństwo.
    Prostota na pewno, funkcjonalność też. Stabilność i bezpieczeństwo dzięki dużemu
    bankowi ALIOR BANK.

    Jeżeli pomogłem i będziesz otwierał to konto będę wdzięczny za skorzystanie z mojego
    linku polecajacegohttp://benny.produktyfinansowe.pl/t-mobi
    lebankowe/konto.html

    Wtedy dasz zarobić swojakowi, grupowiczowi :)