  • 1. Data: 2014-09-01 22:38:14
    Temat: Jaki bank internetowy po Mbank
    Od: Jer <j...@k...pl>

    Cześć,

    Mbanka zaczynam mieć doc. Nie jeśli chodzi o stronę,przyzwyczaiłem się.
    Kilka razy wysyłałem zapytania na stronę mlini, a w odpowiedzi
    dostawałem jakieś nic nie warte odpowiedzi z automatu. W sumie dzisiaj
    chciałem się tam dodzwonić, ale ile można czekać i słuchać muzyczki.

    Zwyczajnie straciłem cierpliwość.

    Czy istnieje teraz bank, taki abym mogł formalności załatwić przez
    internet - założenie konta.Tam co miesiąc byłaby lokowana suma z wypłaty.

    I dodatkowo:

    1. wszystkie bankomaty free (do tego zagraniczne "idealnie")
    2. karta za free
    3. do strony internetowej pewnie sie dostosuje
    4. funkcjonalność na stronie, jeśli potrzebuje jakaś usługę to ją po
    prostu aktywuję, albo jak zbędna to dezaktywuję
    5. Resumując - prostota, funkcjonalność, stabilność no i bezpieczeństwo.

    --
    J.

  • 2. Data: 2014-09-01 23:39:19
    Temat: Re: Jaki bank internetowy po Mbank
    Od: "Darek" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jer" napisał w wiadomości grup

[...]

    meritum - 200 zl trzeba wydac karta , ale to chyba nie problem

  • 3. Data: 2014-09-01 23:46:03
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > meritum - 200 zl trzeba wydac karta , ale to chyba nie problem

    Nietrzeba

  • 4. Data: 2014-09-02 10:42:09
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Sep 2014 22:38:14 +0200, Jer napisał(a):

    > Czy istnieje teraz bank, taki abym mogł formalności załatwić przez
    > internet - założenie konta.Tam co miesiąc byłaby lokowana suma z wypłaty.

    Meritum.
    Proste Konto Osobiste, bezpłatne bezwarunkowo.

    > I dodatkowo:
    >
    > 1. wszystkie bankomaty free (do tego zagraniczne "idealnie")

    Krajowe wszystkie free, zagraniczne płatne 10 zł.

    > 2. karta za free

    Jest free. Rok temu wydawana bez paypassa, teraz nie wiem.
    Moja karta kiepska jakościowa, po roku zaczęła strzelać fochy w
    bankomatach, jedna wypłata na trzy podejścia w dówch bankomatach. Ale
    wypłacił ;) Tylko potem miałam szereg obciążeń i storn w historii.

    > 3. do strony internetowej pewnie sie dostosuje

    Przesiadłam sie z mBanku - daje radę bez specjalnego obrzydzenia. Zero
    fajerwerków.

    > 4. funkcjonalność na stronie, jeśli potrzebuje jakaś usługę to ją po
    > prostu aktywuję, albo jak zbędna to dezaktywuję

    Tego raczej nie ma niż jest. Np. zmiana limitu dziennych wypłat
    gotówkowych kartą przez infolinię.

    > 5. Resumując - prostota, funkcjonalność, stabilność no i bezpieczeństwo.

    Ma swoje fochy - wolniejszy, czasem problem z odswieżeniem salda, ale
    dla takiego przeciętnego zjadacza kont bankowych średnio bolesne.
    Infolinia nie działa w nocy, jak się zablokowałam w niedzielę wieczorem,
    to musiałam poczekać do poniedziałku - przeżyłam.
    Uwierzytelnianie SMS-ami.
    Logowanie - hasło maskowane.

    Używam juz ponad rok, po dziesięciu latach w mbanku - chyba ani razu nie
    zabrakło jakiejś (potrzebnej dla mnie) funkcjonalnosci znanej z mBanku
    (starego).

    Zaleta - 3% na koncie oszczędnościowym, warto założyć od razu z ROR-em.
    Jedna wypłata w miesiącu bezpłatna.
    Oferty depozytowe lepsze niż w mBanku.

    Wydaje mi się, że z infolinią łączy bardzo szybko. No, w godzinach jej
    działania.

    Tu masz demo
    https://www.meritumbank.pl/demo/

    --
    Imka

  • 5. Data: 2014-09-05 08:38:16
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-09-01 o 22:38, Jer pisze:
> [...]
    > dostawałem jakieś nic nie warte odpowiedzi z automatu. W sumie dzisiaj
    > chciałem się tam dodzwonić, ale ile można czekać i słuchać muzyczki.

    A ja zerknąłem na nowy TOiP.
    Musiałbym poświęcić naprawdę sporo czasu żeby zorientować się za co będę
    płacił i w jakiej sytuacji.
    Zauważyłem, że maksymalne komplikowanie TOiP stało się ostatnio normą we
    wszystkich bankach. Żona z PKO dostała kilka broszurek z TOIP, bo w
    jednej się nie zmieściło. A jeszcze parę lat temu w Eurobanku TOIP
    mieścił się na stronie A5 w kilku(nastu?) linijkach.
    Powinien być wymóg, że klient może wygenerować sobie PDF z TOIP
    dotyczącym tylko konta jakie posiada i tylko karty jaką posiada, a nie
    wszystkich kilkunastu w ofercie plus kilkanaście wycofanych z oferty.

    W mBanku trzyma mnie tylko emakler i fundusze. Ale moje zniechęcenie
    niedługo będzie silniejsze niż chęć zabawy w inwestowanie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-09-05 09:50:12
    Od: MGA <a...@w...pl>

    W dniu 01.09.2014 22:38, Jer pisze:
> [...]
    > prostu aktywuję, albo jak zbędna to dezaktywuję
    > 5. Resumując - prostota, funkcjonalność, stabilność no i bezpieczeństwo.

    Ja przeszedłem do Alior Bank - TM Usługi bankowe.Jest dobrze i darmowo.

  • 7. Data: 2014-09-05 10:13:41
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-09-05 o 08:38, Miroo pisze:
    > W mBanku trzyma mnie tylko emakler i fundusze. Ale moje zniechęcenie
    > niedługo będzie silniejsze niż chęć zabawy w inwestowanie.

    To może od razu podpytam:
    Czy rozwiązywał ktoś umowę o eMaklera i Fundusze? Czy da się to zrobić w
    mpunkcie? Czy wystarczy rozwiązać umowę z bankiem, czy trzeba coś
    załatwiać z TFI? Czy spodziewać się jakichś kłopotów?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-09-06 22:25:32
    Od: Jer <j...@k...pl>

    W dniu 05.09.2014 o 08:38, Miroo pisze:

> [...]
    > płacił i w jakiej sytuacji.
    > Zauważyłem, że maksymalne komplikowanie TOiP stało się ostatnio normą we

    No ja niestety tez zauważyłem w innych firmach oferujących inne usługi.

    Nadal szukam lepszego..

    Pozdrawiam

    J.

  • 9. Data: 2014-09-06 22:34:46
    Od: Jer <j...@k...pl>

    W dniu 05.09.2014 o 09:50, MGA pisze:

    > Ja przeszedłem do Alior Bank - TM Usługi bankowe.Jest dobrze i darmowo.

    To do sprawdzenia, inni proponowali MERITUM, ale jakoś brak pozytywnego
    "internetowego" (gogle) nastawienia do tego banku.

    J.

  • 10. Data: 2014-09-07 07:25:09
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    jednej się nie zmieściło. A jeszcze parę lat temu w Eurobanku TOIP
    mieścił się na stronie A5 w kilku(nastu?) linijkach.
    [...]

    Taka ilość tabelek to chyba jeszcze nie rekord. W dawnym Kredyt Banku tuż
    przed połączeniem z BZWBK rozsyłali listy z listem ostrzegawczym, książką z
    tabelkami i... płytą CD.
    Że moje bezpłatne konto stanie się płatne dowiedziałem się coś około połowy
    wspomnianej książki.

    Paweł