  • 1. Data: 2014-09-02 11:52:12
    Temat: demo nowy mbank
    Od: gg <g...@g...com>

    Witam, czy istnieje jakieś demo nowego serwisu internetowego mbanku?
    Jakoś nie mogę znaleźć. Rozumiem że się wstydzą nowego wyglądu, ale
    chciałbym sprawdzić jak działa bez logowania się moim hasłem.
    Pozdr JT

    P.S. Gdzie się przenosicie jak wam wyłączą stary interfejs?

  • 2. Data: 2014-09-02 12:14:08
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Jest tylko coś takiego: http://www.mbank.pl/indywidualny/serwis-transakcyjny
    /
    Dema nie ma i nie będzie.

    I nigdzie się nie przenosimy, po dłuższej pracy na nowym to na ten stary nie chce się
    patrzeć.

  • 3. Data: 2014-09-02 12:31:24
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: gg <g...@g...com>

    W dniu 02-09-2014 12:14, Konfabulator pisze:
> [...]
    > Dema nie ma i nie będzie.
    >
    > I nigdzie się nie przenosimy, po dłuższej pracy na nowym to na ten stary nie chce

    To widziałem, ale nie nic wspólnego z demo.
    Żartujesz, czy tak poważnie?
    Jesteś pracownikiem mbanku, a może brałeś udział w tworzeniu tego gówna?

  • 4. Data: 2014-09-02 12:37:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-02, gg <g...@g...com> wrote:

    [...]

    > Żartujesz, czy tak poważnie?
    > Jesteś pracownikiem mbanku, a może brałeś udział w tworzeniu tego gówna?

    Znaczy nie widziałeś, nie pracowałeś, ale oceniasz jako "gówno" z defaulta?
    Dojrzałe.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2014-09-02 12:44:01
    Od: gg <g...@g...com>

    W dniu 02-09-2014 12:31, gg pisze:
    /

    > To widziałem, ale nie nic wspólnego z demo.
    > Żartujesz, czy tak poważnie?
    > Jesteś pracownikiem mbanku, a może brałeś udział w tworzeniu tego gówna?

    Chciałbym doprecyzować, że nowy interfejs widziałem tylko zza pleców
    innej osoby ;-) więc nie znam go od strony funkcjonalności, po prostu
    forma graficzna jest dla mnie nie do przyjęcia ( przypomina [ass]booka
    albo coś podobnego, a nie stronę banku) i dlatego chciałem sprawdzić czy
    da się tą całą zbędną grafikę wyłączyć i jednocześnie sprawdzić co
    jeszcze spieprzyli.
    Jednocześnie nie chcę przyspieszyć przełączenia na nowy serwis, dlatego
    nie chcę logować się ze swojego konta.
    Zaczynam rozumieć czemu nie ma wersji demo...
    Pozdr JT

  • 6. Data: 2014-09-02 12:45:51
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    To, że brałem pewien udział w tworzeniu nie ma znaczenia, bo na ogólną wizję nie
    miałem żadnego wpływu. I tak samo po zobaczeniu go po raz pierwszy miałem odruch
    wymiotny. Natomiast wiedząc, że stary i tak wyłączą, zacząłem używać nowego i po
    pewnym czasie złapałem się na tym, że stary przestał mi odpowiadać. To wszystko jest
    kwestią przyzwyczajenia.

  • 7. Data: 2014-09-02 12:47:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 września 2014 12:31:24 UTC+2 użytkownik gg napisał:

    > Jeste� pracownikiem mbanku, a mo�e bra�e� udzia� w tworzeniu
    Nie jestem pracownikiem mbanku i nie brałem udział w tworzeniu ale potwierdzam- po
    paru dniach użytkowania okazuje się ze jest to całkiem ok i do starego serwisu bym
    nie chciał wrócić
    >tego >g�wna?

    Na jakiej podstawie twierdzisz że gówno skoro nie użytkowałeś?

  • 8. Data: 2014-09-02 12:51:26
    Od: gg <g...@g...com>

    > On 2014-09-02, gg <g...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Znaczy nie widziałeś, nie pracowałeś, ale oceniasz jako "gówno" z defaulta?
    > Dojrzałe.

    Właśnie dlatego chciałem wersję demo, resztę już dopisałem w wyjaśnieniu.
    Brak wersji demo to dopiero dojrzałe...
    Jak mam niby przekonać się o wyższości nowego, jestem BARDZO zadowolony
    ze starego i jeżeli nie zostanę zmuszony to będę pracował na nim.
    Z tego co słyszałem najpierw wyłączają tym co logują się na nowy... to
    zresztą byłoby logiczne.
    Pozdr JT

  • 9. Data: 2014-09-02 12:52:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-02, gg <g...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > innej osoby ;-) więc nie znam go od strony funkcjonalności, po prostu
    > forma graficzna jest dla mnie nie do przyjęcia ( przypomina [ass]booka

    W którym przepraszam miejscu to przypomina facebooka?
    (nie mówiąc już o tym, że FB ma całkiem sensowny interfejs).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2014-09-02 12:55:30
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Wersja demo nie powstała świadomie, dlatego, że może jeszcze nie na tym etapie, ale
    generalnie nie każdy w systemie będzie widział i miał dostęp do tego samego zestawu
    funkcji. A opracowywanie nowego demo, kiedy cała para idzie w integrację wszystkich
    systemów detalicznych pozostałych po BRE Banku jest zbyt kosztowne.