  • 1. Data: 2014-08-30 16:21:41
    Temat: data w mbanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy mi sie cos pop* czy mbankowi ?

    Dzisiaj jest 30.08, jutro 31, a co widze

    Rodzaj operacji KAPITALIZACJA ODSETEK
    Data operacji 2014-09-01
    Data księgowania 2014-08-29

    Czy to jakis zapis w regulaminie ze na ostatni dzien roboczy miesiaca?

    A jakbym tak szybciutko przelal pieniadze z konta ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2014-08-30 16:25:18
    Temat: Re: data w mbanku
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 30 Aug 2014 16:21:41 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Czy to jakis zapis w regulaminie ze na ostatni dzien roboczy miesiaca?
    >
    >A jakbym tak szybciutko przelal pieniadze z konta ? :-)
    To szybciutko 30.09 zrobią Ci korektę odsetek na minus.
    Mbank tak ma.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2014-08-30 18:06:27
    Od: jj <p...@w...pl>

    W smark-banku tez juz sa odsetki miesieczne z konta oszczednosciowego.

  • 4. Data: 2014-08-30 22:52:20
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-08-30 18:06, jj pisze:
    > W smark-banku tez juz sa odsetki miesieczne z konta oszczednosciowego.

    a w optimie były w piątek, ale zdaje się że z datą księgowania na 01.09.
    Szybkie te nasze banki ;)

  • 5. Data: 2014-09-11 10:05:12
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-08-30 16:21, J.F. pisze:

    > Czy mi sie cos pop* czy mbankowi ?
    >
    > Dzisiaj jest 30.08, jutro 31, a co widze
    >
    > Rodzaj operacji KAPITALIZACJA ODSETEK
    > Data operacji 2014-09-01
    > Data księgowania 2014-08-29

    Podobnie mam rozliczane transakcje kartami w Kantorze Alior. Od pewnego
    czasu data księgowania jest wcześniejsza niż data operacji.