  • 1. Data: 2002-10-16 20:36:22
    Temat: Jaki bank?
    Od: "fieldo" <d...@p...fm>

    Witam

    Chcialem otworzyc konto bankowe, ale zupelnie sie na tym nie znam i nie
    wiem gdzie sie najbardziej oplaca. Zalezy mi na: wysokim oprocentowaniu,
    mozliwosci dokonywania transakcji przez internet, PEWNOSCI, mozliwosci
    wplacania\wyplacania pieniedzy w malym miasteczku (w ktorym mieszkam -
    Krzeszowice)

    Slyszalem ze mBank jest dobry (a jesli on to eKonto czy eMax?), nie wiem
    jednak czy to prawda i czy w moim misteczku bede mogl operowac tymi
    pieniedzmi (Jak sie zzorientowac czy odzialy mBanku sa u mnie?). Prosze o
    jakas porade

    dziekuje z gory
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-16 20:59:21
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > jednak czy to prawda i czy w moim misteczku bede mogl operowac tymi
    > pieniedzmi (Jak sie zzorientowac czy odzialy mBanku sa u mnie?). Prosze o

    Jesli masz Euronet - to dziala.
    Co do wyboru - a jakie masz tam banki ?

  • 3. Data: 2002-10-17 06:44:23
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]

    mBank nie ma oddziałów...

  • 4. Data: 2002-10-17 08:48:44
    Od: "yeene" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fieldo" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    Chcialem otworzyc konto bankowe, ale zupelnie sie na tym nie znam, jakas
    porade...

    miałam duuuuużo czasu - stan na dzień 17.10.2002 rok:

    Bank Śląski Konto z Lwem (Standard 1)
    oplata mies - 4,00 zł
    oprocentowanie - % 2,00%
    przelew oddział - 3,00 zł
    przelew internet - 1,00 zł
    wypłaty w bankomatach własnych - bez prowizji
    wypłaty w bankomatach obcych karta debetową - w kraju 4,00 zł, za granicą
    3% transakcji
    wydanie karty debetowej Visa Electron (opłata roczna) - 12,00 zł (jeżeli
    masz Maestro to 6,00 zł)
    wydaie karty Visa Classic - 40 zł, dodatkowa 20 zł
    taryfikacja Visa Classic - transakcje bezgot. 1%, wypłaty w bankomacie -
    3%(min.4,00 zł)
    limit wydatków (ustalenie debetu na koncie) opł. jednor. roczna - min.50 zł

    Jeżeli wykonujesz więcej niż 3 przelewy internetem opłaca się Konto z Lwem
    (Standard 2), ponieważ:
    przelew internet - bez opłat, ale oplata mies - 7,00 zł
    Konto z Lwem Komfort daje ci ubezpieczenie ale obroty muszą być w granicach
    2.000 zł,
    ale oplata mies - 14,00 zł, przelew internet - bez opłat

    Pekao S.A. Eurokonto Standard
    oplata mies - 6,00 zł
    oprocentowanie - 4,00%
    wpłaty got. na rach. podm.gosp. prowadz. w Pekao dla posiadaczy rach.:
    0,1%-0,5% (min. zł 3)
    wpłaty got. na rach. podm. gosp. prowadzony w innym banku dla posiadaczy
    rach.: 0,1%-0,5% (min. zł 5)
    wpłaty got. na rach. osoby fizycznej prowadzony w innym banku: 0,5% (min zł
    3 zł)
    wpłaty got. na rach. za gaz, TPSA :0,5% (min zł 3 zł)
    przelew oddział: 3 zł, na niestandardowym druku 5 zł
    przelew internet - 0,60 zł
    wypłaty w bankomatach własnych - bez prowizji
    wypłaty w bankomatach obcych karta debetową Maestro - w kraju 3% (min.4,00
    zł)
    wydanie karty debetowej Visa Electron (opłata roczna) - 12,00 zł (jeżeli
    masz Maestro to 6,00 zł)
    taryfikacja Visa Classic - transakcje bezgot. 1%, wypłaty w bankomacie -
    3%(min.4,00 zł)
    mies. opłata za zabezpieczenie transakcji kartą złotową - 2,50 zł

    BGŻ Integrum
    oplata mies - 3,00 zł
    oprocentowanie - 1,50%
    przelew internet - 0 zł
    przelew oddział - 3,00 zł
    wypłaty w bankomatach własnych - bez prowizji
    wypłaty w bankomatach obcych karta debetową -
    wydanie karty debetowej - bez opłat
    wydaie karty Visa Classic - 35 zł, wznowienie - 25 zł
    taryfikacja Visa Classic - transakcje bezgot. 1%, wypłaty w bankomacie -
    3%(min.3,50 zł)

  • 5. Data: 2002-10-17 18:53:12
    Od: "yeene" <y...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Chcialem otworzyc konto bankowe, ale zupelnie sie na tym nie znam i
    nie wiem gdzie sie najbardziej oplaca.

    Tu dowiesz sie wszystkiego:
    http://www.money.pl/Banki/Banki_online/oplaty.html

    --
    @@@@@@@@@
    @@ YEENE @@

  • 6. Data: 2002-10-17 19:29:21
    Od: "fieldo" <d...@p...fm>

    Czesc

    > oprocentowanie - % 2,00%
    > oprocentowanie - 4,00%
    > oprocentowanie - 1,50%
    Dlaczego takie niskie oprocentowania? W mBanku w eMax jest prawie 7,00%.
    I co myslisz o mBanku (skoro niema oddzialow to gdzie mozna wplacic
    pieniadze)?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-10-18 21:13:56
    Od: "fieldo" <d...@p...fm>

    Czesc

    > Jesli masz Euronet - to dziala.
    > Co do wyboru - a jakie masz tam banki ?
    Euronetu niestety nie mam :<. A banki w moim miescie to: PKO, BPH, BOŚ,
    Spółdzielczy Bank. Co polecasz?

    PS
    Czy z mBanku nie wybiore inaczej pieniedzy niz przez euronet?

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-10-18 21:50:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Euronetu niestety nie mam :<. A banki w moim miescie to: PKO, BPH, BOŚ,
    > Spółdzielczy Bank. Co polecasz?
    >
    > PS
    > Czy z mBanku nie wybiore inaczej pieniedzy niz przez euronet?

    Wybierzesz - ale z prowizja.
    Moze wtakim razie zaloz w Inteligo - bedziesz mogl niedlugo wplacac i
    wypalcac w PKO?
    BPH jest relatywnie drogi (niestety)