  • 11. Data: 2002-05-20 13:52:51
    Temat: Re: Jaki Bank Wybrac ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > OK
    > - Wroclaw
    > - dostep do konta przez internet
    > - karta kredytowa - wyjazdy zagraniczne
    > - w miare duza liczba bankomatow
    > - dosc duzo przelewow przez internet
    > - profesjonalna obsluga
    >
    > Tak jak pisalem BZWBK odpada, jestem bardzo niezadowolany, wiec uciekam od
    > nich.

    W sumie to wychodzi, ze Lukas bedzie OK dla Ciebie (wersja PRO - czyli 7
    zl/miesiac lub 5 tys lokata - wtedy friko).
    Ma wszystko co chcesz - co do profesjonalonej oblugi - jak trafisz
    oczywiscie.

    Innym rozwiazeniem moze byc Multibank - nie ma jeszcze KK, ale to kwestia
    czasu - moze po wakacjach jakos ?

    www.lukas.pl
    www.multibank.pl

    Lukas korzysta z bankomatow BZWBK - za friko i paru Euronetow - do
    sprawdzena na stronie WWW
    Multibank masz wszedzie friko Euronety w Polsce.

    Osobiscie polecam zapoznac sie takze z www.Fortisbank.pl i e-pakietem - a KK
    sobie wziac np z Citi :)

    No ale jak teraz masz juz zawezony wybor - reszta grupy moze tez doradzac :)

    Pozdrawiam i zycze dobrego wyboru :)))

  • 12. Data: 2002-05-20 13:54:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 20 May 2002 15:43:04 +0200, w
    <acauhl$k7o$1@news.tpi.pl>, "Tomek" <t...@g...pl> napisał(-a):

    > OK
> [...]

    Jeśli to musi być kredytowa, to oprócz BZWBK pozostaje chyba tylko
    Lucas i Citi.

  • 13. Data: 2002-05-20 14:31:52
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

> [...]
    > sobie wziac np z Citi :)
    >
    > No ale jak teraz masz juz zawezony wybor - reszta grupy moze tez doradzac

    OK , Dzieki

    Teraz mam juz pelna jasnosc,\
    SORRY AMRA za ten poczatek,
    pozdrowienia
    Tomek

  • 14. Data: 2002-05-20 15:29:48
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Tomek <t...@g...pl> pisze:

    > - Wroclaw
> [...]

    Lukas Bank eKonto lub eKonto Pro

  • 15. Data: 2002-05-20 15:49:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tomek" <t...@g...pl> wrote in message news:acauhl$k7o$1@news.tpi.pl...
    > OK
> [...]

    Raczej nie bierze się RORu i karty kredytowej w jednym banku. Zawsze dobrze
    mieć minimum jedną kredytówkę w banku, w którym się nie ma ROR :-)

    Ja polecę MultiBank + KK Citi/Lukas (hehe)

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2002-05-28 22:41:18
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "Tomek" <t...@g...pl> skribis:

    >O dzieki stary, bardzo mi pomogles.
    >Jesli slabo u Ciebie ze zrozumieniem prostego pytania to albo na kurs jezyka
    >polskiego albo popros kogos to Tobie prztetlumaczy
    >:(

    _Ci_ przetlumaczy.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,