  • 1. Data: 2014-06-28 10:49:05
    Temat: Jaka karta kredytowa w miejsce T-mobile Raiffeisen
    Od: arkadio <a...@g...com>

    Witajcie,

    chciałbym się pozbyć w/w karty kredytowej. Kiedyś miała super funkcje ale obecnie
    posiadanie tej karty jest już mniej zasadne.

    Co mnie interesuje:
    1. Niskie progi zwalniające z kosztu użytkowania karty.
    2. Bezpieczeństwo - SMS po transakcji, ubezpieczenie podróżne, odpowiedzialność za
    transakcje przed zgłoszeniem kradzieży karty. Ubezpieczenia mogą być za dodatkową
    niewysoką opłatą.
    3. Korzystne przeliczniki w transakcjach walutowych. Bywam w krajach ze strefy EUR.

    Co mnie nie interesuje:
    1. Oprocentowanie, możliwość rozłożenia zakupów na raty.
    2. Długość grace periodu - wystarczy jeśli będzie powyżej 50 dni.
    3. Karta na dowód/podpis - nie mam problemu z doniesieniem zaświadczenia o zarobkach.

    Zwróciłem uwagę na przejrzystą kartę kredytową PKO BP
    https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/karty/kart
    y-kredytowe/przejrzysta-karta-kredytowa-pko-visa/#/s
    zczegoly-oferty/
    Czy jest coś innego godnego uwagi?

    Pozdrawiam,
    A.

  • 2. Data: 2014-07-01 19:39:16
    Od: a...@g...com

    Nikt nie zna aktualnych ofert?

  • 3. Data: 2014-07-01 20:33:26
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-07-01 20:39, a...@g...com wrote:
    > Nikt nie zna aktualnych ofert?

    Zanim zadasz pytanie moze poczytaj najpierw troche archiwum.
    Temat walkowany od kwietnia czy marca, odkad oglosili nowe warunki
    Półbankowych kart.
    Idealnego zamiennika nie ma!

    W citi mozna latwo wynegocjowac brak/zwolnienie z oplat.
    Przeliczniki - idealnej karty nie ma, moim zdaniem najlepsze w tej
    chwili do debetowki EUR i USD z Alior Kantoru.
    Jesli chodzi o bezpieczenstwo - nie korzystam z tych funkcji - chyba
    Citialerts sa (ale platne), ubezpieczenia chyba ma Miles&More z mbanku.
    podrozne ubezpieczenia z tego co pamietam to karty Millenium mialy jak
    sie za wycieczke zaplacilo karta. Z ciekawych z cashbackiem czesciowym
    tam jest Impresja.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."