  • 1. Data: 2014-06-27 19:42:30
    Temat: Credit Agricole zwraca opłatę za kartę
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    Mam ci ja KK Credit Agricola, ale ostatnio zamieniłam ją na KK Tesco
    Clubcard/Meritum (a przynajmniej taki miałam zamiar). Meritum spłacił mi
    należność główną, ja dopłaciłam jakieś drobniaki do zera, a dwa dni temu
    ostatnie kilka zł, które się naliczyły na kolejnym wyciągu i nagle
    dzwoni do mnie Pani z CA. Pani kusi, żeby nie likwidować karty, a oni
    zwrócą dotychczasowe opłaty za drugi rok użytkowania (dwa czy trzy cykle
    jak dotąd) i na dodatek będę miała kartę bez opłat.
    Świat się kończy, CA walczy o klienta :D

    --
    Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
    jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,