  • 1. Data: 2014-06-27 20:28:37
    Temat: iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
    Od: j...@g...com

    Premia wypłacana jest w formie zwrotu 3% wartości transakcji online dokonanych kartą
    w ramach aplikacji mobilnej PayU.
    Warunkiem uruchomienia funkcji Money back są miesięczne wpływy na konto min. 1000 zł

    Więcej na http://jakdorobic.wordpress.com/

  • 2. Data: 2014-07-12 11:58:37
    Od: Benny <j...@g...com>

    Przetestowałem już konto w BNP Paribas. Otwarcie jest bardzo proste i szybkie,
    otwiera się w pełni przez internet, po wysłaniu 1 zł jak weryfikacja, odsyłają nam 1
    zł a w tytule podany jest login. Pin doszedł dosyć późno, gdyż chyba mają teraz sporo
    roboty. Karta dzień pozniej-listem poleconym. Pierwszy raz spotkałem się z
    przezroczystą kartą. Co ciekawe bankowosc internetowa nie dziala na google chrome,
    tylko na IE lub Opera. 3% cashbacku za zakupy przez PayU (allegro, sklepy online)jest
    otarciem łez po piecioprocentowym cashback w syncu.

  • 3. Data: 2014-07-12 16:01:11
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Nie mogę potwierdzić. U mnie na najnowszym chrome działa.

    Problemem jest tylko brak karty debetowej w systemie. Ma się pojawić dopiero po kilku
    dniach od aktywacji.

  • 4. Data: 2014-07-16 13:57:14
    Od: Benny <j...@g...com>

    W dniu sobota, 12 lipca 2014 16:01:11 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
    > Nie mogę potwierdzić. U mnie na najnowszym chrome działa.
    >

    > Problemem jest tylko brak karty debetowej w systemie. Ma się pojawić dopiero po
    kilku dniach od aktywacji.

    Rzeczywiście na chrome już działa, zrobili jakąś poprawkę. Jeszcze tydzień temu mi
    nie działało i konsultant potwierdził, iż na chrome BNP Paribas planet nie działa.

  • 5. Data: 2014-07-16 17:14:19
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu sobota, 12 lipca 2014 11:58:37 UTC+2 użytkownik Benny napisał:
> [...]
    tylko na IE lub Opera. 3% cashbacku za zakupy przez PayU (allegro, sklepy online)jest
    otarciem łez po piecioprocentowym cashback w syncu.

    Przezroczyste karty już są od jakiegoś czasu. Była karta kredytowa studencka w PKO,
    były karty internetowe (Multi, ING). Obecnie z chipem - jako pierwszy wydał PKO
    (karta kredytowa) chwile później Open (dawna karte keep it simple).

    Swoja droga - spore wyzwanie taka karte dobrze zaprojektowac.

  • 6. Data: 2014-08-05 14:27:22
    Od: pws <p...@g...com>

    A teraz jeszcze dodatkowo tablety dodają do konta:
    http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s13/

    Mają rozmach... :)

    PS. 100 zł od Inteligo - piszcie na pws[@]onet[.]pl

  • 7. Data: 2014-08-05 17:09:17
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 05/08/2014 14:27, pws wrote:
    > A teraz jeszcze dodatkowo tablety dodają do konta:
    > http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s13/
    >
    > Mają rozmach... :)

    No cóż, posucha na rynku promocji. Wniosek wysłałem.

  • 8. Data: 2014-08-05 17:27:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-08-05 17:09, mx pisze:

    > No cóż, posucha na rynku promocji. Wniosek wysłałem.

    czyli w skrócie

    zakładamy konto i wydajemy debetówką 400 zł, później kartę można
    zastrzec i przez 12 m-cy trzeba utrzymać konto, ktore kosztuje 9 zł/m-c?

    coś pominąłem?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2014-08-05 18:43:08
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    W sumie prześwietlone jest już chyba każde pytanie na live smarter -
    http://livesmarter.pl/bnp-paribas-tablet-galaxy-tab-
    ikonto/
    Dobrze piszesz ale z jedna uwaga - konto jest za 0 jeśli wpłynie 1000 zl/mies

  • 10. Data: 2014-08-05 19:26:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "pws" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    A teraz jeszcze dodatkowo tablety dodają do konta:
    http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s13/

    Mają rozmach... :)

    Hm... a co zrobic z tabletem, ktory ma tylko WiFi? Mogliby doloz te 100 PLN
    i kupic tablety z modemem. Przymierzam sie do zalozenia tego rachunku, ale
    ten tablet mnie do tego nie przekona...

    MK