  • 1. Data: 2010-01-04 14:55:51
    Temat: Jaka jest platforma bez oplat?
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Witam!

    Chciałbym się pobawić w daytrade'ing.
    Obecnie mam DM BOSa, ale tam jest prowizja za kazda sprzedaz/zakup akcji.
    Czy jest (a ponoc jest) jakas platforma, w ktorej nie placi sie za
    sprzedaz/zakup akcji.

  • 2. Data: 2010-01-04 15:02:01
    Temat: Re: Jaka jest platforma bez oplat?
    Od: TT <t...@o...pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > Obecnie mam DM BOSa, ale tam jest prowizja za kazda sprzedaz/zakup akcji.
    > Czy jest (a ponoc jest) jakas platforma, w ktorej nie placi sie za

    Ja szukam platformy do handlowania akcjami, na której można tylko
    zyskać. To musi być platforma zabezpieczająca przed stratami.

    TT.

  • 3. Data: 2010-01-04 15:22:04
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Ja szukam platformy do handlowania akcjami, na której można tylko zyskać.
    > To musi być platforma zabezpieczająca przed stratami.
    >
    > TT.

    Platforma obligacji skarbowych ? ;)
    Dombrek

  • 4. Data: 2010-01-04 15:57:50
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Platforma obligacji skarbowych ? ;)
    > Dombrek

    Nieśmiało wspomnę, że platforma obywatelska ma obecnie najlepsze notowania
    ;-)

  • 5. Data: 2010-01-04 17:25:24
    Od: TT <t...@o...pl>

    kigam napisał(a):
    > Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zyskać.

    > Nieśmiało wspomnę, że platforma obywatelska ma obecnie najlepsze notowania
    > ;-)

    Ale notowania Platformy Obywatelskiej spadają!.

    TT.

  • 6. Data: 2010-01-04 18:20:46
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "TT" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale notowania Platformy Obywatelskiej spadają!.
    >
    > TT.

    Przeniosą aportem członków pod inny brand i znów będą szczytować :-)

  • 7. Data: 2010-01-08 06:19:21
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "kigam"

    > Przeniosą aportem członków pod inny brand i znów będą szczytować :-)

    Czyli do PiS lub Wspólnoty Małych Ojczyzn.

    Leszek

  • 8. Data: 2010-01-09 07:15:53
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kigam"

    > Czyli do PiS lub Wspólnoty Małych Ojczyzn.
    >
    > Leszek

    I do SD.