  • 1. Data: 2005-04-06 09:56:13
    Temat: Jaka forma wplaty dla polskiego e-sklepu w de
    Od: "arka" <macieknn(cut)@poczta.fm>

    mam zamiar otworzyc "filie" e-sklepu w niemczech ( sprzedaje 5 produktow
    skierowanych do młodziezy). w polsce klienci wplacaja mi kase "z gory" na
    konto i dopiero potem otrzymuja produkt (produkt kosztuje 25 zł). nie maja
    wielkich obaw o transakcje gdyz domena jest platna oraz zawiera dane mojej
    firmy.
    obawiam sie jednak , ze niemcy beda sie wystrzegac wplaty na polski rachunek
    bankowy - zdaje sobie sprawe jaka jest opinia o polakach. zastanawialem sie
    nad wprowadzeniem allpay.pl lub allpay.de w celu uwiarygodnienia e-sklepu
    ale moze jest inne rozwiazanie, ktore umozliwi wplate osobom nie majacych
    kart kredytowych.

    macie jakies pomysły?

    maciej