  • 1. Data: 2007-11-16 20:05:40
    Temat: Jaki bank?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, potrzebuje bank ktory spelni nastepujace kryteria:

    1. kanal internetowy
    2. wplaty i wyplaty w internetowym bezplatne, ale moze byc ew. przelew obcy
    do 0.80 zl.
    3. dobre zabezpiczenie konta, najchetniej token.
    4. bez oplat za prowadzenie konta, ew. takie ktore nie pobiera oplat za
    konto od pewnego salda na koncie.....ok 10 000zl.
    4. karta bankomatowa wymagana (duza liczba bezprowizyjnych bankomatow,
    zakupy karta - nie interesuja.
    5. placowki wymagane, wyplaty gotowki (nie liczac bankomatowych) wymagane ,
    pow. tych ktore mozna realizowac w bankomatach.
    6. bez deklaracji stalych wplywow
    7. lokaty , najchetniej negocjowane.
    8. brak oplaty za karte bankomatowa (nie dotyczy wydania jej).

    j...@p...pl gg: 207344.
    http://plfoto.com/34727/autor.html

  • 2. Data: 2007-11-16 20:31:59
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: " efker" <e...@N...gazeta.pl>

    Lukas Bank i ekonto pro

    Pozdr

  • 3. Data: 2007-11-16 20:38:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    efker pisze:
    > Lukas Bank i ekonto pro

    Jak dla mnie 1 post to była właśnie reklama tego konta ;)

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 4. Data: 2007-11-16 21:09:29
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > Jak dla mnie 1 post to była właśnie reklama tego konta ;)

    Idealnie opisane to konto ;)

    --
    A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
    :Artificial Lifelike Construct Hardwired

  • 5. Data: 2007-11-16 21:34:16
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    :)
    Pieknie sie wstrzeliliscie:)
    Dokladnie mam to konto, ale chce zmienic bank:)
    Wiec moze poz Lukas Bank?
    Pozdro

  • 6. Data: 2007-11-16 21:44:19
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > :)
    > Pieknie sie wstrzeliliscie:)
    > Dokladnie mam to konto, ale chce zmienic bank:)
    > Wiec moze poz Lukas Bank?
    > Pozdro

    można też powiedzieć że to reklama większości banków, np. BZ WBK ma
    Kontro Prestiz, BPH Konto Sezam Max...

  • 7. Data: 2007-11-16 22:05:00
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    BZ WBK ma
    > Kontro Prestiz,

    Prestiz 24 ma oplate za prowadzenie 16zl miesiecznie:(
    indywidualne

  • 8. Data: 2007-11-16 23:16:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Jacek23"
    > Pieknie sie wstrzeliliscie:)
    > Dokladnie mam to konto, ale chce zmienic bank:)
    > Wiec moze poz Lukas Bank?

    jakbys sie zgodzil na oplate 3 zl/mies to moze byc Nordea
    tam są nawet przelewy tansze - jak sie ma kilka produktow
    banku to mozna zejsc z 60 do 40 gr za przelew obcy
    Bnakomaty BZWBK + chyba 3 razy/mies Euronet
    *** blad ***

  • 9. Data: 2007-11-17 15:56:42
    Od: radzaw <r...@p...fm>

    Hello Jacek23,

    > Pieknie sie wstrzeliliscie:)
    > Dokladnie mam to konto, ale chce zmienic bank:)
    > Wiec moze poz Lukas Bank?

    A mozna poznac powod zmiany, o ile nie jest to tajemnica czy tez jakis osobisty
    powod ?
    Jak dla mnie lukas to najlepszy bank, mam w tej chwili jeszcze w mbanku z
    uwagi na emaklera i sfi, ale jako glowne mbanku bym nigdy nie wybral. Ale
    jak mozesz podac jakis powod z ktorego istnieje lepszy bank, to go z checia
    poznam :)

  • 10. Data: 2007-11-17 22:46:03
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > jak mozesz podac jakis powod z ktorego istnieje lepszy bank, to go z
    > checia
    > poznam :)

    Nie podam powodu na lepszy bank bo lukas jest dla mnie ok, a powody osobiste
    sa. Najchetniej bym w nim zostal