  • 11. Data: 2006-03-23 12:57:35
    Temat: Re: Jaka KK?
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    A mi się tam chciało zrezygnować w zeszłym roku z Clasica w Mbanku - wtedy
    opłata była cośkoło 59 czy 69

    średnie obroty miałem ok 900zł/mieś z 10 miesięcy Zadzwoniłem na mlinkę,
    zapytałem ładnie czy zniosą mi opłatę za kolejny rok
    Pani powiedziała że nie da się muszęzapłacić , to zablokowałem kartę ,
    napisłem w 3 min wniosek o zamknięcie i już.
    w międzyczasie wzialem sobie w lukasie za darmo na rok maxime
    po co mam płacić mbankowi
    Teraz w kolejnej promocji mBanku znów sobie wziąłem clasika złotąrybke,
    dostałem własnie ją teraz w lutym
    w lipcu kończy mi sie darmowa maxima w lukasie
    też pojdę i zrezygnujęjeśli nie dadzą dalej za darmo
    i tak dalej.....
    jest jeszcze tyle darmowych banków.....................

    nie widzę potrzeby płacenia za coś co można mieć za free
    a jak ktoś jest leń to niech płaci......
    W końcu istnieją takie molochy jak BPH, PKO BP i inne

    pozdrawiam

    Piotr

  • 12. Data: 2006-03-28 12:36:29
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

> [...]
    > napisłem w 3 min wniosek o zamknięcie i już.
    > w międzyczasie wzialem sobie w lukasie za darmo na rok maxime

    Byłem w podobnej sytuacji. Przeniosłem się do Citi. Wszystko za darmo i do tego
    jeszcze lecą punkty BP partnerclub oraz można płacic bez prowizji przelewami
    oraz poleceniem zapłaty za telefony, prąd i inne opłaty. Niestety rozczarowała
    mnie bardzo kiepska strona WWW i brak podglądu online wszystkich transakcji. W
    mBanku widać było od razu wszystkie operacje, blokady itp i to szczegółowo. a w
    Citi trzeba czekać bardzo długo aż rozliczą żeby się pojawiło w systemie. Do
    tego nie ma możlwości zmiany limitów transakcji a w mBanku można było wszystko
    zmienić i to samodzielnie. Z tych powodów nie wiem czy zostawię tam kartę nawet
    jeśli mi ją dadzą za darmo. Ale mam ją niedługo, może w międzyczasie wreszcie
    zrobią jakąś sensowną stronę WWW do obsługi karty, bo obecna jest jak z innej epoki.