  • 11. Data: 2002-11-02 09:29:26
    Temat: Re: Jak zapłacić mandat z konta Inteligo ???
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aotmgj$c2e$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "janusz" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > A nie czasem Urzędu Wojewódzkiego? Chyba, że te stare mandaty były inne,
    > tego nowego druczka jeszcze nie mam. :-)

    Przed wszczeciem egzekucji, to chyba faktycznie wierzycielem jest wlasciwy
    Urzad Wojewodzki i wtedy na jego konto. Jezeli jednak zostanie wszczeta
    egzekucja, to prowadzi ja Urzad Skarbowy i wtedy juz na jego konto trzeba
    przelac. Ostatniu z braku kasy US powiadamiaja o wszczeciu egzekucji zwyklym
    listem (niepoleconym, bez zwrotnego poswiadczenia odbioru).

    > Jeśli to prawda, to inteligo musi zrobić nową formatkę "przelew - madndat
    do
    > US". :-))

    :-)))))))))

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 12. Data: 2002-11-06 11:27:45
    Od: a...@p...onet.pl

    1. Przychodzi jednak poborca podatkowy.

    2. Poza tym nie dolicza odsetek, tylko opłatę za egzekucję (coś jak prowizja :-
    ))

    3. Nie pobierze z konta, bo musiałby miec sądowy tytuł do egzekucji, a ma tylko
    administracyjny

    4. Nie przelejesz kasy, bo US nie ma specjalnych subkont do rozliczania
    poborców, więc byłyby problemy z prowizjami. Próbowałem w kilku US. No więc
    trzeba udać sie na wycieczkę, albo czekać na wizytę.

    5.Poza tym roszczenie przedawnia się po 3 latach od wystawienia mandatu.

  • 13. Data: 2002-11-06 18:47:08
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > 1. Przychodzi jednak poborca podatkowy.

    a może skarbowy ?

    > 2. Poza tym nie dolicza odsetek, tylko opłatę za egzekucję (coś jak
    prowizja :-
    > ))

    tylko trochę więcej niż za przelew :)

    > 3. Nie pobierze z konta, bo musiałby miec sądowy tytuł do egzekucji, a ma
    tylko
    > administracyjny

    a założymy się ? :)))

> [...]
    więc
    > trzeba udać sie na wycieczkę, albo czekać na wizytę.

    da się,
    normalny przelew do US,
    w polu "symbol formularza" można wpisać "inne",
    a w polu "identyfikator zobowiązania" wpisujesz jawnym tekstem "mandat
    ....."