  • 1. Data: 2002-10-19 10:22:07
    Temat: POS wiesza się na mojej karcie BZWBK? Dlaczego?
    Od: "Mariusz T." <m...@u...wp.pl>

    Pomóżcie, grupowicze, bo dla mnie to jakaś magia.

    Płaciłem "od zawsze" w moim osiedlowym sklepie KK BZWBK. Autoryzacja, sądząc
    po naklejkach, też z BZWBK, więc działało bez problemu. Nagle, z jakiegoś
    powodu (być może po otrzymaniu przeze mnie wznowionej karty, ale nie
    zarejestrowałem dokładnie tego momentu), przestało działać. Terminal, po
    przeciągnięciu karty i wpisaniu kwoty wiesza się tak dokumentnie, że pomaga
    tylko wyłączenie zasilania. Drugi obok - tak samo. Nawet nie próbuje nic
    autoryzować, nie wybiera numeru, nie reaguje na klawisze - no po prostu
    umarł w butach... Zrobiłem ten sam numer 2 razy w odstępie kilku-kilkunastu
    dni, więc nie była to jakaś jednorazowa historia. Teraz już się boję, bo
    cała kolejka do kasy patrzy na mnie jak na bandytę (kasjerka przeciąga -
    czeka - dziwi się - czeka jeszcze dłużej - dzwoni po kierowniczkę - ta
    wyłącza zasilanie POS-a - ja szukam gotówki lub innej karty - razem co
    najmniej 10 minut)

    Oczywiście, karta działa we wszystkich innych punktach. Oczywiście, każda
    inna karta działa w tym sklepie.

    I co Wy na to?

    Mariusz

  • 2. Data: 2002-10-19 10:42:38
    Temat: Re: POS wiesza się na mojej karcie BZWBK? Dlaczego?
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz T." <m...@u...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:aorbou$9e9$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Pomóżcie, grupowicze, bo dla mnie to jakaś magia.
    [....]
    tu zdaje się ktoś bardzo chciał aby mu opisać wszystkie potknięcia BZWBK
    ;-)
    KJ

  • 3. Data: 2002-10-21 07:14:49
    Od: Przemyslaw Kowalczyk <p...@e...com.pl>

    Mariusz T. wrote:

    > Pomóżcie, grupowicze, bo dla mnie to jakaś magia.

    {cut}

    > Oczywiście, karta działa we wszystkich innych punktach. Oczywiście, każda
    > inna karta działa w tym sklepie.
    >
    > I co Wy na to?

    Mnie się zdarzyło coś bardzo podobnego po odnowieniu karty (Classic).
    Terminale BZWBK zachowywały się dziwnie - jedne czytały - inne nie.
    Podawały dziwaczne kody autoryzacji. Błąd występował tylko w czytnikach
    BZWBK - wszystkie inne (jak również bankomaty) zachowywały się ok. Po
    dwóch tygodniach przebojów poszedłem wymienić tą kartę. Nowa kopia
    zachowuje się już bez problemów.

    pozdrawiam
    Przem

  • 4. Data: 2002-10-21 07:34:51
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    "Mariusz T." wrote:

    > I co Wy na to?

    a moze przez pomylke wydali Ci karte serwisowa?
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392