  • 1. Data: 2002-10-18 16:57:29
    Temat: Info o kartach platniczych?
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam,
    gdzie moge znalesc jak najwiecej informacji o kartach platniczych. POtrzebuje
    pilnie bo mam referat napisac. Strone karty.pl juz znam

    KUBA

  • 2. Data: 2002-10-18 17:58:55
    Temat: Re: Info o kartach platniczych?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik
    > gdzie moge znalesc jak najwiecej informacji o kartach platniczych.
    POtrzebuje
    > pilnie bo mam referat napisac. Strone karty.pl juz znam

    no to jeszcze kilka adresów:
    www.polcard.pl
    http://www.ecard.pl/
    http://www.karty.3a.pl/
    http://www24.americanexpress.com/poland/personal_mai
    n.asp
    http://www.softax.com.pl/prywatne/marcink/artykuly/k
    arty_niebezpieczenstwa/
    albo cos ze stron zagranicznych:
    http://www.consumercards.com/
    http://www.cardweb.com
    http://www.mastercard.com/mcweb/index.jsp
    http://cardcops.com/

    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-18 18:00:14
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    > gdzie moge znalesc jak najwiecej informacji o kartach platniczych.
    POtrzebuje
    > pilnie bo mam referat napisac. Strone karty.pl juz znam

    Na www.polcard.pl tez cos znajdziesz. Co konkretnie potrzebujesz? mam tego
    troche w pracy magisterskiej:)
    Aga

  • 4. Data: 2002-10-19 11:09:59
    Od: k...@p...onet.pl

    > pilnie bo mam referat napisac. Strone karty.pl juz znam
    >
    > Na www.polcard.pl tez cos znajdziesz. Co konkretnie potrzebujesz? mam tego
    > troche w pracy magisterskiej:)
    > Aga

    Witaj,
    potrzebuje ogolne informacje o rodzajach kart, sposobie rozliczania transakcji
    itp.

    KUBA

  • 5. Data: 2002-10-19 16:19:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > potrzebuje ogolne informacje o rodzajach kart, sposobie rozliczania
    transakcji
    > itp.

    Nie nma rady - bibloteka - jest sporo ksiazek.
    OStatnio widzialem nawet taki maly poradnik w saloniku prasowym :) jesli
    bardzo nie chcesz isc do przybytku rozumu ;)

  • 6. Data: 2002-10-19 19:24:39
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:aos0ga$6v0$1@news.onet.pl...
    > transakcji
    >
    > Nie nma rady - bibloteka - jest sporo ksiazek.
    > OStatnio widzialem nawet taki maly poradnik w saloniku prasowym :) jesli
    > bardzo nie chcesz isc do przybytku rozumu ;)

    Mozna tez jeszcze wyslac maila do PolCardu - mysle ze informacje ktore
    przysla Ci beda wystarczajace.

    BTW jest to jedyny aklajer ktory odpisal i udostepil materialy.

    --
    JaKi