  • 1. Data: 2002-10-19 09:53:42
    Temat: Jak zapłacić mandat z konta Inteligo ???
    Od: "janusz" <p...@p...fm>

    Jak zapłacić mandat do urzędu skarbowego
    z konta Inteligo ?

    Zwykły przelew jednorazowy nie da się wykonać
    ponieważ jest to przelew na konto urzędu skarbowego.

    Po wybraniu "Przelew do US" nie wiadomo co wpisać
    w polach "Okres" oraz "Identyfikator płatności"
    (na mandacie jest tylko jego numer, a mandat nie jest związany
    z żadną deklaracją - nie tyczy się okresu).

    Infolinia mówi, że się nie da - trzeba pójść na pocztę
    i zapłacić (wcześniej trzeba też odwiedzić bankomat).

    Ktoś ma jakiś pomysł ?
    (a może ktoś już płacił mandat do US i ma w tym doświadczenie ?)

    --
    janusz

  • 2. Data: 2002-10-19 10:16:36
    Temat: Re: Jak zapłacić mandat z konta Inteligo ???
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > Ktoś ma jakiś pomysł ?
    > (a może ktoś już płacił mandat do US i ma w tym doświadczenie ?)

    Jest łatwiejszy sposób.

    Słyszałem że można spokojnie poczekać na komornika.
    On bez problemu sobie pobierze odpowiednią kwotę z konta w dowolnym banku.
    Po co chodzić na pocztę i stać w kolejkach ?
    Problem jest tylko jeden, często trzeba czekać na niego wiele lat, a jeszcze
    częściej w nieskończoność.

    A tak poważnie to ja spróbowałbym się dowiedzieć (telefonicznie) w US co
    gdzie należy wpisać.

    Rysiek

  • 3. Data: 2002-10-19 11:52:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Ryszard Srokosz wrote:
    > Słyszałem że można spokojnie poczekać na komornika.

    TO nie komornik przychodzi, tylko poborca podatkowy (skarbowy?).

    > On bez problemu sobie pobierze odpowiednią kwotę z konta w dowolnym banku.

    Nie prawda.

    > Po co chodzić na pocztę i stać w kolejkach ?

    Przyjdzie, zapomniałem o jednym mandacie, po roku doliczył mi 5,60
    odsetek, przyszedł do domu, a ja grzecznie zapłaciłem ;)

    > Problem jest tylko jeden, często trzeba czekać na niego wiele lat, a jeszcze
    > częściej w nieskończoność.

    Nie prawda.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 4. Data: 2002-10-19 13:03:37
    Od: "Piotrek Chojnowski" <chojnowski@eranet_SPAM.pl>

    Użytkownik janusz <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@a...krakow.dialup.inetia.
    pl...
> [...]
    >
    > Ktoś ma jakiś pomysł ?
    > (a może ktoś już płacił mandat do US i ma w tym doświadczenie ?)

    Z tego co pamietam to mandatow nie wplaca sie na konto US tylko na konto
    odpowiedniego Urzedu Wojewodzkiego.

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-10-20 07:37:33
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "janusz" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    ..

    > Jak zapłacić mandat do urzędu skarbowego
    > z konta Inteligo ?
    >
    > Zwykły przelew jednorazowy nie da się wykonać
    > ponieważ jest to przelew na konto urzędu skarbowego.

    A nie czasem Urzędu Wojewódzkiego? Chyba, że te stare mandaty były inne,
    tego nowego druczka jeszcze nie mam. :-)

    Jeśli to prawda, to inteligo musi zrobić nową formatkę "przelew - madndat do
    US". :-))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2002-10-20 09:02:21
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "janusz" <p...@p...fm> wrote in message
    ..
    > Jak zapłacić mandat do urzędu skarbowego
    > z konta Inteligo ?
    [........]

    po prostu zapłać jak normalny przelew na normalne konto
    na pewno dojdzie - testowałem (nie za często oczywiście :) )

    jeśli mieszkasz w mieście mniejszym niż Warszawą, to rzeczywiście możesz
    zaczekać na komornika
    i naprawdę pobiera tylko 5,60 opłaty manipulacyjnej - powiesz, że po prostu
    zapomniałeś zapłacić mandat
    ewentualnie mogą ci zatrzymać zwrot podatku na poczet mandatu

    ale jeśli masz pieniądze i chęci to zrób przelew i wydrukuj sobie
    potwierdzenie

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 7. Data: 2002-10-20 19:11:12
    Od: "janusz" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > po prostu zapłać jak normalny przelew na normalne konto
    > na pewno dojdzie - testowałem (nie za często oczywiście :) )

    Niestety, nie testowałeś :-((

    Inteligo nie pozwala wprowadzić numeru konta urzędu skarbowego
    przy zwykłym przelewie - zgłasza błąd i odsyła do opcji
    "Przelew do US".

    --
    janusz

  • 8. Data: 2002-10-20 20:19:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Niestety, nie testowałeś :-((
    >
    > Inteligo nie pozwala wprowadzić numeru konta urzędu skarbowego
    > przy zwykłym przelewie - zgłasza błąd i odsyła do opcji
    > "Przelew do US".

    Testował, testował, tylko mandat płacił
    nie na konto US tylko jakiegoś tam
    urzędu miasta czy województwa
    w zwykłym banku.

  • 9. Data: 2002-10-21 07:47:49
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > TO nie komornik przychodzi, tylko poborca podatkowy (skarbowy?).

    Testowałem, wiem kto mnie nachodził

    Testowałem, udało mu się bez problemu.
    US potrafi też w prosty sposób zająć wynagrodzenie na poczet niezapłąconych
    mandatów.

    > Nie prawda.

    Testowałem wielokrotnie. Raz czekałem 3 lata.

  • 10. Data: 2002-10-21 08:31:53
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message news:aov339$bge$1@news.tpi.pl...

    > Testował, testował, tylko mandat płacił
    > nie na konto US tylko jakiegoś tam
    > urzędu miasta czy województwa
    > w zwykłym banku.

    dokładnie na konto pomorskiego urzędu wojewódzkiego w Gdańsku

    i z tego co pamiętam kiedyś inny mandat płaciłem na rzecz urzędu
    wojewódzkiego w Lublinie

    kto daje mandaty, które wpłaca się na rzecz urzędu skarbowego ?

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski