    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zamknąć konto firmowe w TELEPEKAO24?
    Date: Mon, 28 Apr 2003 04:53:35 GMT

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> wrote in message
    news:b8hlis$g1j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pocztą wewnętrzną wysyłasz zlecenie zamknięcia r-ku, podając
    > jednocześnie n-r konta, na które mają przelać pieniądze pozostałe po
    > rozliczeniu. Potem oddajesz token w oddziale marmurowym i to wszystko.

    To tylko teoria...

    > Akurat ta część pekaesa jest b. w porządku i nie robi żadnych numerów.
    > Resztę pieniędzy miałem na koncie w mBanku w tydzień po zdaniu tokena.

    Nie wypowiadaj sie za wszystkich ;).
    listopad 2001 - zlozylem dyspozycje zamkniecia rachunku poczta wewnetrzna.
    Bank odpowiedzial, ze mu przykro z tego powodu i ze dyspozycja zostala
    przyjeta.
    kwiecien 2002 - ciagle mialem dostep do rachunku przez www. Zlozylem pisemna
    reklamacje na niewykonanie dyspozycji, wyslalem poleconym. Po kilkunastu
    dniach dostep zablokowano.
    listopad/grudzien 2002 - list z banku. Bank nie moze zamknac rachunku,
    zauwazyli ze nie maja mojego tokena. Prosza o zwrot z dowolnym oddziale,
    oddalem.
    kwiecien 2003 - do chwili obecnej zadnego potwierdzenia, ze rachunek zostal
    zamkniety, ani zwrotu srodkow jakie znajdowaly sie na nim w listopadzie
    2001. To moze nic dziwnego z koncu zostawilem niewiele kasy, a bank zapewne
    sobie pobieral co miesiac oplate za prowadzenie ;).

    Maciej