  • Data: 2018-03-29 10:59:34
    Temat: Jak wypłacić walutę USD/EUR z TMUB/Sync?
    Od: jakson <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak najtaniej wypłacić USD i EUR z kont walutowych w T-Mobile Usługi Bankowe?

    W lato 2017 przelewałem USD i EUR między TMUB a Alior Kantor bez żadnych opłat.
    Dziś chciałem przelać USD z TMUB do Alior Kantor i:
    - normalny SHA - 30zł (wygląda, że kantor nie pobierze opłaty za przyjęcie przelewu)
    - normalny OUR - 70zł
    - wypłata w kasie innego banku (o ile inny bank to realizuje) 5zł + ew. koszty tego
    innego banku
    Dodatkowo:
    - przelewów walutowych nie ma w aplikacji mobilnej (tylko przez www)
    - szablony przelewów walutowych, które zawsze działały nagle przestały - musiałem
    ponownie wybrać typ SWIFT i wybrać kod SWIFT, mimo, że w szablonach mam już typ SWIFT
    wraz z poprawnym kodem (ALBPPLPWXXX)

    Z EUR jest nieco lepiej, tzn. to samo co powyżej + dodatkowo:
    - przelew europejski (pilny SHA) - 5zł (wygląda, że konto docelowe nie zostanie
    obciążone)
    - wypłata EUR z bankomatu w Polsce - 0zł (akurat mam takie w drodze do pracy)

    Co do EUR to wypłacę z bankomatu.
    Co do USD najlepszą opcją wydaje się wypłata w kasie innego banku - tylko jakie banki
    to realizują i gdzie wyjdzie to najtaniej? (zawsze robiłem to w Aliorze)

    PS
    Zamiana USD na PLN nie wchodzi w grę - TMUB ma kurs kupna o ok. 15gr niższy niż
    kantor, czyli na $1000 jestem ~150zł w plecy, czyli nawet OUR wyjdzie taniej.